Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

4 skuteczne narzędzia marketingowe, które powinieneś przetestować

Większość osób słyszała o takich narzędziach marketingowych, jak reklamy kontekstowe AdWords, czy promowane posty na Facebooku, czy chociażby mailing. Czy warto sięgać po coś więcej? Zdecydowanie tak. Istnieje mnóstwo usług, z których bardzo chętnie korzystają agencje interaktywne, jednak pozostają niedoceniane wśród samych przedsiębiorców. Przedstawiamy kilka przykładów!

Monitoring internetu

Dobry marketer stara się błyskawicznie reagować na każdą dyskusję o reprezentowanej przez niego firmie lub o samej branży. Nie może być jednak wszędzie. Na szczęście istnieją gotowe usługi, które pozwalają na śledzenie tego, gdzie pojawiają się nowe wzmianki na temat marki lub wybranych słów kluczowych – co z kolei pozwala na dołączanie się do takich rozmów. Jednym z takich narzędzi jest polski Brand24, który nawiasem mówiąc zdążył już zasłynąć na świecie.

czytaj:   Dziecięce e-listy do Świętego Mikołaja - świąteczny raport Instytutu Monitorowania Mediów i Duckie Deck

Callpage

Na stronie można przedstawić wiele informacji, jednak zazwyczaj kluczowa okazuje się sama rozmowa z klientem. Ten jednak często ma opory przed zadzwonieniem. Jak pokonać jego wątpliwości? Pewnym pomysłem jest zastosowanie narzędzia Callpage. Mechanizm działania jest prosty. Użytkownik pozostawia swój numer w specjalnym formularzu i już po niecałej pół minucie może odebrać połączenie zwrotne. Rozwiązanie to jest tyleż proste, co efektywne i zdecydowanie zwiększa odsetek konwersji wśród osób odwiedzających stronę po raz pierwszy.

czytaj:   Barbara Puczyłowska w dziale strategii Isobar Polska

Web Push

Do powiadamiania użytkowników o tym, że na stronie pojawiły się nowe treści, produkty, czy rabaty, zazwyczaj służy stary, dobry newsletter. Problem w tym, że korzystając z niego nigdy nie ma się pewności, że wysłana wiadomość nie trafi do folderu ze spamem. Co więcej, nie każdy internauta regularnie sprawdza swoją skrzynkę pocztową. Dlatego właśnie warto wypróbować notyfikacje web push oferowane przez PushPushGo.com – system nieinwazyjnych powiadomień wyświetlanych bezpośrednio w przeglądarce. Co ciekawe, nie wymaga on pozostawiania dodatkowych danych (nawet e-maila), co dobrze wpływa na łatwość rozbudowywania bazy odbiorców.

czytaj:   Inbound marketing jest martwy: nadszedł czas push marketingu

BuzzSumo

To narzędzie pozwala na wyszukiwanie topowych trendów w dyskusjach internetowych. Dzięki znalezieniu najbardziej chwytliwych tematów możesz łatwo dopasowywać do nich swoją komunikację marketingową.

2 Comments

Leave a Reply
  1. Przed nami wciąż daleka droga do “zabłyśnięcia”. Znamy swoje miejsce w szeregu, ale to bardzo miłe i dziękujemy za pamięć o naszym skromnym Brand24 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *