Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

500 lat reformacji i młotek

Z okazji 500. lat reformacji niemiecka agencja kreatywna Kleiner und Bold przygotowała identyfikację wizualną dla materiałów związanych z wystawami dotyczącymi własnie reformacji.

W ramach obchodów trzy niemieckie muzea stworzyły trzy unikalne wystawy poświęcone tematyce reformacji. Jednak sam temat nie wydaje się specjalnie atrakcyjny dla grupy celu, które zazwyczaj nie są zainteresowane kulturą i historią.

 

Żeby do nich dotrzeć postawiono na jaskrawą kolorystykę i… młotek.  To oczywiście nawiązanie do obrazu, na którym Marcin Luter przybija 95 tez do drzwi Katedry w Wittenberdze.

 

 

Młotek jest w tym przypadku nie tylko skojarzeniem z działaniem Lutra, ale stanowi też mocny symbol zniszczenia, ale też konstrukcji i budowania. W języku niemieckim „hammer”  oznacza też coś zaskakującego i unikalnego.

 

Wszystko jest uzupełnione mocnym hasłem akcji  – „Pełna moc reformacji”. Dzięki prostej domenie  3xHammer.de zaznacza się wspólną obecność, podkreślając jednocześnie szczególną cechę współpracy.

Identyfikacja wizualna łączy wszystkie działania marketingowe, a jednocześnie daje muzeom swobodę w wykorzystaniu materiałów i tworzeniu własnego języka wizualnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *