Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Adam Borczyński jako Head of Creative w Performante

3 lipca do zespołu Performante, jako Head of Creative, dołączył Adam Borczyński. Objął zarządzanie nad strukturą kreatywną agencji, w skład której wchodzą m.in. działy strategii, designu, UX, PR, social media czy new business.

Adam posiada 11-letnie doświadczenie w branży. Pracował dla ponad 100 marek m.in. H&M, Wrigley, BMW, BZ WBK, Microsoft czy Samsung zarówno po stronie agencji ATL-owych, digitalowych, jak i eventowych m.in. endorfina events, 180heartbeats czy Change Integrated. Budował koncepcje kreatywne, strategie złożonych kampanii, w tym event marketingowych oraz doradzał strategicznie z zakresu digital marketingu.

To kolejne wzmocnienie struktury w Performante. W ciągu ostatnich miesięcy, agencja wzmocniła kompetencje potrzebne do tworzenia zintegrowanych kampanii i strategii marketingowych. Do zespołu dołączyli także: Radosław Jedynak (UX Designer), Ewa Geresz (PR Specialist), Natalia Trębicka (Copywriter) oraz Marta Mróz (Social Media Specialist).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *