Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist


Do zespołu Labcon, agencji contentowej, należącej do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One.

Adam Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując i nadzorując projekty digital dla takich klientów jak: Allegro, Huawei, Ben&Jerry’s (Unilever), innogy, Husqvarna, Player+, Philips, OBI, GTC, Suzuki, Centrum Praskie Koneser,Mercure, ibis, AccorHotels. W ramach Szkoły Marketingu Interaktywnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR prowadził również zajęcia dt. mediów społecznościowych. Przez ostatnie 1,5 roku Adam Kręgielewski pracował w 180heartbeats + Jung von Matt. Na stanowisku Digital Strategist odpowiadał za opracowywanie strategii komunikacji dla klientów Agencji, a także merytoryczny nadzór nad działaniami realizowanymi przez zespół community w Social Media. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał jako Social Media Manager i Social Media Project Manager.

czytaj:   Łukasz Zajączkiewicz dołączył do agencji Good

Jako Digital Strategist w Labcon Adam Kręgielewski będzie realizował projekty z zakresu strategii komunikacji dla obecnych klientów Agencji oraz w obszarze New Business.
W ramach zespołu strategicznego Group One, będzie zaangażowany również  w opracowywanie kompleksowych rozwiązań digital dla klientów Grupy.

Agencja contentowa Labcon należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, powstała ponad rok temu. Zarządza nią Marta Łysiak, wcześniej przez lata CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. Spółka tworzy i zarządza szeroko pojętymi „treściami” na najwyższym światowym poziomie, oferując przede wszystkim strategiczne podejście do budowania kontentu oraz mało znane w Polsce narzędzia i know-how. Filozofia spółki opiera się na przekonaniu, że współpraca marek  z influencerami wymaga strategii szytych na miarę pod digitalowe DNA, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. W ciągu zaledwie roku, Labcon zrealizował szereg kampanii m.in. dla takich rynkowych liderów jak L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Jaguar, Hochland, Lenovo, Remington. W tym czasie wdrożył również wiele autorskich narzędzi m.in. w marcu uruchomiono np. strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra.

czytaj:   Książkowy Zestaw Ratunkowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *