Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Adam Nawałka w kampanii agencji Publicis dla Berlinek

Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej, występuje w rozpoczynającej się dzisiaj kampanii Berlinek. Stworzona przez agencję Publicis kreacja jest kontynuacją formatu realizowanego od ponad 5 lat, w ramach którego „Berlinki mówią same za siebie”, i kolejną odsłoną kampanii, w której znani „Mężczyźni wolą Berlinki”. Celem działań prowadzonych w telewizji, na platformach VOD i w Internecie jest wzmacnianie wizerunku marki i zachęcanie do sięgania po smaczne parówki.

„Przed nami mistrzostwa świata w piłce nożnej z udziałem kierowanej przez Adama Nawałkę drużyny narodowej. Jego imię będzie w najbliższych tygodniach na ustach wszystkich, dlatego nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora marki w tym okresie. W końcu Adam Nawałka z taką paczką polecający Berlinki to przekaz mówiący sam za siebie” – powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor w agencji Publicis.

czytaj:   Adam Nawałka nowym ambasadorem marki Samsung

“Realizowana wcześniej przez Animex koncepcja promocji pomogła nam wyobrazić sobie Adama Nawałkę w reklamie tego produktu. Elegancki i szarmancki gentleman doskonale pasuje do właśnie takiej formuły komunikowania Berlinek.” – powiedział Damian Raciniewski, Prezes Zarządu BSS Group.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot pojawi się na kanałach telewizyjnych należących do stacji TVN i Polsat oraz na platformach VOD: Ipla i TVN Player. Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu), Joanna Sułek (Kierownik ds. Kategorii). Produkcją i animacją zajęło się studio animacji Human Ark.

czytaj:   Publicis z Sercem i Rozumem. Pierwsza kampania w nowym roku

Reżyserem spotu jest Wojtek Wawszczyk. Za udział Adama Nawałki w kampanii odpowiadała firma BSS Group
Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 12 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie” oraz 6 billboardów sponsorskich, które były emitowane w ramach 2. edycji programu Must Be the Music oraz w programach Twoja twarz brzmi znajomo i Mali Giganci.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *