w

Adidas Originals: start nowej kampanii

Adidas
źródło: www.adidas.pl

Dwie muzyczne ikony w starciu dwóch kultur. Już 1 sierpnia legenda hip-hopu Run DMC zderzy się ze światową gwiazdą muzyki elektronicznej A-Trakiem. Tak rozpoczyna się globalna kampania adidas Originals na sezon jesień-zima 2013.

Run DMC, mistrzowie nieoczywistych współpracy, wyzwali do walki w studio księcia klubowej muzyki A-Traka, aby stworzyć współczesny hymn pod hasłem „unite all originals”. Od samego początku Run DMC łączyło style i kultury, inspirując innych na każdym kroku. Pionierzy rapu byli pierwszymi, którzy połączyli hip-hop z rockiem i modę z muzyką. Teraz robią to ponownie wydając najgorętszy na naszej planecie, utrzymany w new-schoolowym kimacie mixmaster.

Muzyka to nie wszystko, dlatego fani z całego świata będą mogli zjednoczyć się z Run DMC w interaktywnym wideo, które wskrzesi legendy. Każdy będzie mógł sterować postaciami muzyków umiejscowionymi w scenerii Nowego Jorku. Używając głosowych komend oraz dodając odpowiednie wizualizacje będzie można wpływać na ostateczny wygląd filmu z efektami specjalnymi i animacjami.

adidas Originals doprowadził do zderzenia dwóch wyjątkowych światów. Ten moment z pewnością można określić jako najbardziej epicki w 2013 roku.

źródło: mat. pras.

Serce i rozum idą na rekord

Serce i Rozum idą na rekord

Dzieci na fejsie. 5 zasad bezpieczeństwa

Dzieci na Fejsie. 5 zasad bezpieczeństwa