w

Agencja albo albo dla Wisły

Dzielnica wisła

Agencja albo albo przygotowała dla miasta stołecznego Warszawa film promujący 19. nieformalną dzielnicę Wisły – Dzielnicę Wisłę.

Film rozgrywa się na ekranie komputera i platformie Google Maps, w której użytkownik zwiedza poszczególne zakątki warszawskich brzegów Wisły, odkrywając atrakcje, które mogą spotkać go w rzeczywistości.

Warszawska Wisła to przestrzeń bezpieczna, demokratyczna i przede wszystkim – ciekawa. Zależało nam na tym, żeby w tegorocznym spocie podkreślić jej różnorodność i przekazać komunikat, że jest to przestrzeń dla każdego – mówi Robert Zydel, Dyrektor Biura Marketingu Miasta stołecznego Warszawy.

 

Chcieliśmy zrobić spot, który wykroczy poza schemat filmu turystycznego, bez dronów ani wzruszających historii. Wisła nie jest love brandem, tylko realnym miejscem, w którym spotykają się wszyscy mieszkańcy Warszawy i przyjezdni. I to do nich adresowany jest nasz spot – dodaje Damian Siemień, Creative w agencji albo albo.

Za produkcję spotu odpowiadają Sławomir Richert i Michał Zamencki z Warsaw Production.

 

Klient: Urząd miasta stołecznego Warszawy

Agencja: albo albo

Scenariusz: Damian Siemień, albo albo

Zdjęcia: Maciej Ryter

Producent: Warsaw Production

Montaż: Łukasz Skórski

Kostiumy: Maja Rymuza

Studio Dźwiękowe: Studio Głośno

Post-produkcja: Łukasz Skórski

Kolor: Joanna Skórka / Lightcraft

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powermat polska i dunkin’ donuts łączą siły

Powermat Polska i Dunkin’ Donuts łączą siły

Ultimo k2

K2 Media dla Ultimo