Agencja albo albo przygotowała dla miasta stołecznego Warszawa film promujący 19. nieformalną dzielnicę Wisły – Dzielnicę Wisłę.
Film rozgrywa się na ekranie komputera i platformie Google Maps, w której użytkownik zwiedza poszczególne zakątki warszawskich brzegów Wisły, odkrywając atrakcje, które mogą spotkać go w rzeczywistości.
– Warszawska Wisła to przestrzeń bezpieczna, demokratyczna i przede wszystkim – ciekawa. Zależało nam na tym, żeby w tegorocznym spocie podkreślić jej różnorodność i przekazać komunikat, że jest to przestrzeń dla każdego – mówi Robert Zydel, Dyrektor Biura Marketingu Miasta stołecznego Warszawy.
– Chcieliśmy zrobić spot, który wykroczy poza schemat filmu turystycznego, bez dronów ani wzruszających historii. Wisła nie jest love brandem, tylko realnym miejscem, w którym spotykają się wszyscy mieszkańcy Warszawy i przyjezdni. I to do nich adresowany jest nasz spot – dodaje Damian Siemień, Creative w agencji albo albo.
Za produkcję spotu odpowiadają Sławomir Richert i Michał Zamencki z Warsaw Production.
Klient: Urząd miasta stołecznego Warszawy
Agencja: albo albo
Scenariusz: Damian Siemień, albo albo
Zdjęcia: Maciej Ryter
Producent: Warsaw Production
Montaż: Łukasz Skórski
Kostiumy: Maja Rymuza
Studio Dźwiękowe: Studio Głośno
Post-produkcja: Łukasz Skórski
Kolor: Joanna Skórka / Lightcraft