Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Good. i adidas na tropie Biegającej Księżniczki

Agencja Good., w ramach wygranego przetargu, przygotowała dla firmy adidas koncepcję eventu, zainspirowaną historią Kopciuszka, w której dzięki butom adidas Energy Boost dziewczyny staną się prawdziwymi Biegającymi Królewnami.

Wydarzenie odbędzie się w już w weekend 13-14 września w okolicach warszawskiej Agrykoli. Zabawa ma wzbogacić globalną kampanię ATL-ową marki adidas o lokalne angażujące środki, a także podkreślić połączenie technologii, komfortu i pięknego wyglądu butów biegowych adidas Energy Boost. Skierowana jest do biegających mieszkanek Warszawy. Daje szansą przeżycia ciekawej przygody i urozmaicenia dla codziennych treningów.

czytaj:   Praca czeka na przystanku, czyli nowa kampania Pracuj.pl

Ideę kreatywną oraz pomysł akcji opracowała agencja Good. Za przygotowanie kampanii i strony internetowej konkursu odpowiedzialna jest agencja Goldbach Interactive Poland.

adidas1_admonkey

adidas2_admonkey

adidas3_admonkey

Źródło: mat. pras.