Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Alicja Caban dołącza działu mediowego INSIGNII

Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing.

W marketingu internetowym pracuje od 2014 roku. Najpierw jako Account Executive, a następnie Account Manager w Agencji Novem, gdzie realizowała kampanie performance’owe dla takich klientów jak Aviva, Raiffeisen Polbank, Fitness Platinium, Energylandia czy Kreditech. Później trafiła do Stowarzyszenia WIOSNA znanego z takich projektów jak Szlachetna Paczka czy Akademia Przyszłości. Pracowała przy największych projektach, jak i tych mniejszych, specjalistycznych, do których można zaliczyć m.in. Sztuka Teraz.

Cieszymy się z tego, że do naszego zespołu dołączyła Alicja. Dzięki swojemu bogatemu, interdyscyplinarnemu doświadczeniu wiele wnosi do projektów, które na co dzień realizujemy. Szczególnie ważne są jej umiejętności związane z marketingiem efektywnościowym – komentuje Anna Wyród, Media Manager, INSIGNIA.

Alicja Caban jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz wiedzy o teatrze na Uniwersytecie Jagiellońskim. W trakcie studiów zdobywała doświadczenie w branży medialnej, głównie w obszarze mody i fotografii.

czytaj:   Kornelia Rudnik w Insignii

Od sześciu lat związana z festiwalem Miesiącem Fotografii w Krakowie, gdzie kieruje zespołem promocji i komunikacji oraz odpowiada za organizację jednego z wydarzeń towarzyszących – Przeglądu Portfolio.

Nietrudno zgadnąć, że zdjęcia mogłaby oglądać godzinami, zwłaszcza dokumentalne. Tyle samo mogłaby o nich czytać i rozmawiać. Ale na pewno nie robić. Jak nie ogląda zdjęć, to gra w squasha albo ogląda filmy, czasem dobrą sztukę w teatrze.

czytaj:   Monika Matysiak wzmacnia dział Social Media w INSIGNII

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *