Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta

Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach swoich obowiązków będzie koordynował działania w obszarze sprzedaży i marketingu, a także logistykę oraz eksport. Operacyjnie silne wsparcie będzie mu zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji Dyrektora Sprzedaży. Porta KMI Poland jest największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej z obrotem na poziomie 407 mln zł w 2017r. i eksportem w wysokości 109 mln zł w 2017 r.

– Połączenie funkcji sprzedaży i marketingu w ramach jednego pionu to efekt doskonalenia procesów biznesowych w naszej firmie. Już 3 lata temu zdecydowaliśmy się przyjąć strategię, która stawia w centrum klienta i jego potrzeby. Artur potrafił świetnie wdrożyć tę wizję w obszarze marketingu. Teraz przyszedł czas, by bardzo silnie zaistniała także w zakresie naszej codziennej współpracy z siecią dilerską, a w efekcie mogła w pełni przełożyć się na klientów Porta także od strony procesu sprzedaży. Jestem przekonany, że Artur i Jacek, którzy w ostatnich latach tworzyli zgrany zespół współpracujący z naszymi partnerami handlowymi, będą potrafili zaproponować innowacyjne podejście do sprzedaży, wyznaczające nowe standardy działania w branży. Życzę obu panom powodzenia i wielu sukcesów w realizacji nowych zadań – komentuje Łukasz Luto, wiceprezes i dyrektor zarządzający Porta KMI Poland.

Artur Pęksyk jest związany z Porta KMI Poland od 2006 r. Dzięki swojej wizji i determinacji przez lata inicjował zmiany wspierające wzrost i ekspansję firmy z poziomu dyrektora marketingu. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej ITV. Ukończył filozofię i socjologię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

– Od lat bardzo silnie zachęcamy w naszej komunikacji do otwartości w różnych wymiarach. My również jako producent drzwi chcemy być jak najbardziej otwarci na naszych partnerów biznesowych i klientów. To właśnie ich potrzeby chcemy stawiać na pierwszym miejscu w strategii i codziennych działaniach. Wraz z Jackiem zamierzamy stworzyć nowe procesy sprzedażowe, które pozwolą na dynamiczny rozwój naszym parterom i będą zapewniać najwyższy poziom obsługi klientów. Liczę, że wspólnie wdrożymy rozwiązania, które po raz kolejny potwierdzą pozycję Porta jako lidera i innowatora na rynku, tym razem w obszarze sprzedażykomentuje Artur Pęksyk, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta KMI Poland.

czytaj:   A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania HR Motoroli

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *