Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bartosz Osica w MullenLowe MediaHub

Do
zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartosz
Osica, który objął obowiązki w teamie pracującym dla jednego
z kluczowych klientów agencji – banku ING.

Dom
mediowy MullenLowe MediaHub wzmocnił swój zespół odpowiedzialny
za współpracę z bankiem ING. Dołączył do niego Bartosz
Osica, który objął stanowisko Programmatic Strategist. Do jego
obowiązków należy wspieranie klienta w osiąganiu celów
marketingowych, badanie i poprawa efektywności zakupu
programatycznego oraz implementacja nowych rozwiązań.  

czytaj:   Banki w Internecie. Raport Newspoint

Bartosz
od 2014 był związany z domem mediowym K2 Media. Pracę zaczynał
jako strateg odpowiedzialny za merytoryczne wsparcie obecności
klientów w kanałach mediowych oraz pozyskiwanie nowych biznesów w
procesach przetargowych. W 2016 r. w ramach K2 dołączył do zespołu
planowania mediów, gdzie zajmował się zakupem programatycznym.

W
swojej karierze zawodowej pracował dla takich klientów jak:
Nutricia (Danone), Carrefour oraz L’Oreal.

czytaj:   Nawet najdroższy spot będzie porażką, jeśli nie spełni swojej funkcji - Foszer i Sawicki o rynku wideo w Polsce

Bartosz
ukończył Zarządzanie ze specjalizacją w marketingu  na
Uniwersytecie Warszawskim.

W
ubiegłym roku został nominowany do nagrody Young Creatives Cannes w
projekcie dla Kompanii Piwowarskiej. Jest także członkiem programu
Google DoubleClick Programmatic Experts.