Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bartosz Osica w MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartosz Osica, który objął obowiązki w teamie pracującym dla jednego z kluczowych klientów agencji – banku ING.

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wzmocnił swój zespół odpowiedzialny za współpracę z bankiem ING. Dołączył do niego Bartosz Osica, który objął stanowisko Programmatic Strategist. Do jego obowiązków należy wspieranie klienta w osiąganiu celów marketingowych, badanie i poprawa efektywności zakupu programatycznego oraz implementacja nowych rozwiązań.  

Bartosz od 2014 był związany z domem mediowym K2 Media. Pracę zaczynał jako strateg odpowiedzialny za merytoryczne wsparcie obecności klientów w kanałach mediowych oraz pozyskiwanie nowych biznesów w procesach przetargowych. W 2016 r. w ramach K2 dołączył do zespołu planowania mediów, gdzie zajmował się zakupem programatycznym.

W swojej karierze zawodowej pracował dla takich klientów jak: Nutricia (Danone), Carrefour oraz L’Oreal.

Bartosz ukończył Zarządzanie ze specjalizacją w marketingu  na Uniwersytecie Warszawskim.

W ubiegłym roku został nominowany do nagrody Young Creatives Cannes w projekcie dla Kompanii Piwowarskiej. Jest także członkiem programu Google DoubleClick Programmatic Experts.