Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bez Snickersa nie jesteś YouTuberem

Snickers od kilku lat promuje się hasłem „Gdy jesteś głodny nie jesteś sobą”. W nawiązaniu do niego przygotowana została kampania z udziałem vlogerów z ośmiu krajów, którzy prowadzą popularne kanały poradnikowe.

YouTuberzy nagrali filmy, w których zachowują się w nietypowy dla siebie sposób. Przykładowo, artysta Leonardo Pereznieto, który słynie z fotorealistycznych rysunków, szkicuje twarz niczym amator, gitarzysta Gareth Evans nie radzi sobie z instrumentem, a zawsze naładowany energią komik Alex Diaz ćwiczy jogę. Rzecz jasna wynika to z tego, że żaden z vlogerów „nie jest sobą”, a każdy z nich potrzebuje Snickersa.

czytaj:   Z Wrocławia na finał Destination Imagination w USA

Vlogerzy są bardzo dynamicznymi twórcami, dlatego oglądanie ich, gdy są głodni i tracą swoje umiejętności jest zarówno interesujące, jak i zabawne – mówi Allison Miazga-Bedrick, brand director Snickersa. Kampania prowadzona przy współpracy z internetowymi osobowościami sprawiła, że filmy promujące batonik szybko zdobyły dużą popularność. Kanały trzynastu vlogerów zaangażowanych w akcję śledzi w sumie 7 milionów użytkowników.

czytaj:   Agencja K2 wygrała przetarg na strategiczną obsługę działań reklamowych Grupy PZU

Kampania “You’re Not YouTube” została wymyślona przez specjalistów z londyńskiej agencji AMV BBDO.