Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bezcenna kampania Mastercard – „Priceless” zmienia się w „Start Something Priceless”.

Po dwóch dekadach „bezcennej” komunikacji marka Mastercard zdecydowała się na zmianę w tym obszarze. W Polsce koncept „Bezcenny. Za wszystko inne zapłacisz kartą Mastercard” zajmuje miejsce szczególne, bo jest jedną z niewielu kampanii, które znalazły swoje miejsce w języku potocznym.

Jedna z wcześniejszych reklam:

Koncept, który istnieje już od 1997 roku i który powstał w zupełnie innych czasach – w czasach kiedy praktycznie internet i social media nie istniały. Obecnie młodsi odbiorcy oczekują od marek większego zaangażowania społecznego.  Jak twierdzi szef marketingu Raja Rajamannar – z badań wynika, że 89% ludzi wierzy, że marki mają moc dokonywania zmian społecznych.

Dlatego marka rozwijając koncept będzie się starała stworzyć platformę, gdzie ludzie będą mówić o swoich talentach. Sprawi to, że „bezcenne chwile” mogą stać się ruchem społecznym.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *