Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Byss.pl z kampanią wspierającą launch elektrycznych rowerów KROSS Trans Hybrid

Agencja Byss.pl przygotowała wizerunkową kampanię reklamową „WŁĄCZ ROWER” wspiera-jącą wprowadzenie na rynek nowości w portfolio firmy KROSS: rowerów ze wspomaganiem elektrycznym Trans Hybrid 3.0 i Trans Hybrid 5.0. Kampania obejmuje internet, prasę i działa-nia w punktach sprzedaży.

Prowadzona pod hasłem „WŁĄCZ ROWER” kampania potrwa do połowy lipca. Agencja Byss.pl opracowała m.in. hasło kampanii, jej oprawę graficzną podkreślającą innowacyjność e-bike’ów KROSS, dedykowany serwis internetowy oraz zajęła się zaprojektowaniem i realizacją materiałów POS oraz layoutów reklam prasowych.

Akcja obejmie prasę (m.in. męską, rowerową i turystyczną np. CKM, RowerTour, Poznaj świat, Play-boy, Bike Board), internet (m.in. minisite http://www.kross.pl/pl/ebike i materiały graficzne na potrzeby kampanii digital) oraz materiały POS (m.in. broszura informacyjna).

czytaj:   „Dzień drzemki w pracy” – IKEA Łódź ponownie namawia łodzian do spania w nietypowych miejscach

Kampania rozpoczyna się na początku sezonu sprzedaży detalicznej rowerów. Na rynku jako pierw-sze pojawią się modele trekkingowe: 2 przeznaczone dla mężczyzn i 2 przeznaczone dla kobiet. Cena detaliczna elektrycznych rowerów KROSS wyniesie od 8,5 tys zł do 10 tys zł. W elektrycznych modelach KROSS Trans Hybrid został wykorzystany zaawansowany system Shimano Steps, prze-znaczony specjalnie dla rowerów elektrycznych. Zastosowane w nim akumulatory pozwalają na przejechanie ok. 60 km czyli 3-krotnie większego dystansu niż tańsze systemy dostępne na rynku.

czytaj:   Clooney porwany i poturbowany, ale wciąż z filiżanką kawy Nespresso
ZOBACZ TEŻ – NAJLEPSZE KAMPANIE ROWEROWE

Spółka zamierza sprzedawać swoje rowery elektryczne w Polsce, natomiast największe plany wiąże z eksportem. Za 3 lata planuje sprzedaż na poziomie 5-7 tys ebike’ów. Marka KROSS jest obecna ze swoimi rowerami w 42 krajach na całym świecie.

Byss.pl realizuje kampanię dla KROSS w ramach stałej współpracy, która trwa już od 6 lat. Agencja pracuje nad projektami zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia KROSS RACING TEAM. Przygotowała m.in. strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, której istotną czę-ścią było dołączenie do zespołu Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.

czytaj:   Nowe stanowisko w f25

Maja Włoszczowska jest polską kolarką górską, wicemistrzynią olimpijską z Pekinu, złotą medalistką Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotną wicemistrzynią i mistrzynią Europy oraz wielokrotną mistrzynią Polski w cross-country.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *