Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak firma Architekci Kariery zwiększyła przychody dzięki optymalizacji konwersji. Case study

Czy da się trwale zwiększyć liczbę zamówień i przychody, które generuje strona internetowa bez wzrostu miesięcznych wydatków na reklamę? Optymalizacja współczynnika konwersji daje takie możliwości. Dzięki zwiększonej efektywności stron internetowych można trwale zwiększyć generowane przez firmę przychody. Od zakończenia realizacji projektu optymalizacji współczynnika konwersji dla firmy Architekci Kariery minęło już kilka miesięcy. Można powiedzieć jedno — ze względu na niszową usługę oraz specyfikę procesu sprzedaży nie był to prosty projekt.
Mateusz Dałek, który był koordynatorem tego projektu, rozpoczął pracę od poznania unikalnego modelu biznesowego wypracowanego przez firmę Architekci Kariery. Realizowany projekt był o tyle ciekawy, że obejmował nie tylko serwis transakcyjny, ale także niezależne strony docelowe. W pierwszej kolejności zespół kierowany przez Mateusza miał za zadanie zidentyfikować w tym ekosystemie wąskie gardła, które byłoby można poprawić. Jakie były efekty tej pracy?

Marzena Potepa — Dyrektor Operacyjny w Architekci Kariery Sp. z o.o. — podsumowała projekt w dwóch zdaniach: Zaproponowane i wdrożone przez Conversion zmiany przełożyły się na wzrost współczynnika konwersji. Dzięki temu bez zwiększania wydatków na działania promocyjne notujemy zauważalnie wyższą liczbę zamówień.

W trakcie projektu zespół Conversion przeprowadził kilkanaście testów A/B, które przynosiły nawet trzycyfrowe wzrosty optymalizowanych współczynników konwersji. Chcesz wiedzieć co zostało zmienione i jak wyglądała metodyka przyjęta do realizacji tego projektu? Pobierz i przeczytaj bezpłatne case study.

Architekcikariery.pl to pierwszy i największy w Polsce serwis oferujący usługi szkoleniowe i coachingowe dla osób fizycznych i przedsiębiorców. Serwis powstał dla tych, którzy chcą świadomie i skutecznie budować swoją osobistą markę i wizerunek na rynku oraz skutecznie realizować wyznaczone cele zawodowe. Więcej informacji:  www.architekcikariery.pl

Conversion to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Konsultanci pracujący dla Conversion to certyfikowani przez Google analitycy (Google Qualified Individuals) oraz członkowie Stowarzyszenia Analityki Internetowej (Digital Analytics Association), których wiedza i doświadczenie zbudowane zostały podczas projektów biznesowych dla międzynarodowych korporacji i polskich spółek akcyjnych.
Więcej informacji: www.conversion.pl