Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Chujowa Pani Domu w nowej kampanii „Wysadź swoją starą” z ekipą Haier

Haier nawet na chwilę nie zwalnia tempa i nie przestaje zaskakiwać. „Wysadź swoją starą” to nowa akcja największego na świecie producenta sprzętu AGD. Zapowiada się… wybuchowo. Podczas wyjątkowej aukcji w Strefie Marki Haier na Allegro, możecie stać się właścicielem nowej pralki Haier i otrzymać niepowtarzalną szansę spektakularnego rozstania się z dotychczasową. Zwycięzca dosłownie wysadzi ją w powietrze.

Firma Haier przyzwyczaiła nas do projektów nieszablonowych, takich jak wyrzucenie lodówki przez balkon, wyburzenie ściany mieszkania przez Roberta Burneikę (Hardkorowego Koksa), współpraca z organizatorem cyklu biegów Runmageddon czy niestroniących od absurdu filmów, realizowanych wspólnie z producentem wody mineralnej Vytautas.

Nowa akcja promocyjna wpisuje się klimatem we wcześniejsze działania marki i idzie o krok dalej. Swoim klientom i fanom Ekipa Haier daje szansę dokonania tego, o czym wielu z nas w skrytości marzy – poczucia się jak prawdziwy saper.

W Strefie Marki Haier na Allegro ruszyła właśnie nietypowa aukcja. Jej zwycięzca wylicytuje nie tylko zupełnie nową pralkę Haier, ale również otrzyma prawo do wysadzenia swojej starej pralki w powietrze! W ten sposób będzie mógł wcielić się w rolę kojota z serii filmów animowanych o Strusiu Pędziwiatrze i samodzielnie wcisnąć przycisk, który zainicjuje eksplozję. Aukcja potrwa 2 tygodnie, a wielki finał zaplanowano na wrzesień.

– W swoich działaniach komunikacyjnych jesteśmy bardzo konsekwentni. Od momentu pierwszej dużej akcji, po której zrobiło się o nas głośno, czyli wymianie lodówki połączonej z wyrzuceniem starego sprzętu z 8. piętra budynku, swoim klientom staramy się oferować coś, czego nie jest w stanie dać żaden inny producent AGD – naprawdę niezapomniane przeżycia. Dlatego realizujemy nieszablonowe, oryginalne działania marketingowe, które wyróżniają się na tle nudnych i przewidywalnych komunikatów reklamowych. Zamiast stawiać na kolejną na naszym rynku kampanię prezentującą uśmiechniętych ludzi, wkładających do pralki swoje pranie lub wyjmujących jedzenie z lodówki, my wolimy zaoferować naszym klientom prawdziwe emocje i doświadczenia związane z marką. W przypadku akcji „Wysadź swoją starą” postawiliśmy na humor i możliwość przeżycia czegoś niepowtarzalnego, o czym można opowiadać znajomym nawet po latach.
Kto z nas nie chciałby na pytanie „co zrobiłeś ze swoją starą pralką?” odpowiedzieć „wysadziłem w powietrze!”? Wierzymy, że podobnie jak „Wymiana lodówki, której jeszcze nikt nie widział” czy materiał video „takes you Haier”, będący efektem kooperacji z wodą Vytautas, film z najnowszej akcji będzie cieszył się ogromną popularnością i na długo pozostanie w pamięci odbiorców. – mówi Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.

W przypadku tak niestandardowego działania, jak wysadzenie pralki w powietrze, konieczne jest zadbanie o bezpieczeństwo uczestników akcji, dlatego przygotowanie i realizacja eksplozji będzie realizowana we współpracy i pod czujnym nadzorem profesjonalnej firmy pirotechnicznej. Szczegóły dotyczące miejsca i terminu realizacji akcji będą ustalane ze zwycięzcą aukcji po jej rozstrzygnięciu.
Akcji „Wysadź swoją starą” towarzyszyć będzie kampania promocyjna, w którą zaangażowana została m.in. Magdalena Kostyszyn, prowadząca na Facebooku popularną stronę „Chujowa Pani Domu” oraz Adam Wiejak, YouTuber znany jako „Poszukiwacz”. W mediach społecznościowych uruchomiona została dedykowana aplikacja promująca aukcję, a zwycięzca licytacji zostanie bohaterem nowego wideo Ekipy Haier podsumowującego akcję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *