Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dagmara Pakulska przechodzi do agencji MJCC

Dagmara Pakulska, wyróżniona tytułem Królowej Obsługi Social Media za prowadzenie komunikacji

marki Gruby Benek, z końcem lutego dołączyła do agencji MJCC, która specjalizuje się w budowaniu

wizerunku pracodawcy. Obejmie ona nowe stanowisko online strategist i będzie odpowiedzialna

za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych marek pracodawców z wykorzystaniem narzędzi

online, mediów społecznościowych i content marketingu.

Pakulska jest autorką wielu prezentacji i artykułów nt. wykorzystania social media, a także

wykładowcą Akademii Górniczo-Hutniczej na kierunku Social Media & Content Marketing. Od 2013

roku była związana z agencją e-City Vision, gdzie pełniła funkcję marketing managera.

MJCC jest agencją specjalizującą się w budowaniu marki pracodawcy. Za swoje projekty została

nagrodzona m.in. w konkursach EB Excellence Awards, EB Stars, ABSL Diamonds czy Konkursie

Biuletynów Firmowych.

czytaj:   Ministerstwo Finansów wdroży nowy system informatyczny e-podatki