Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dobrana para, czyli e-mail marketing 
i e-commerce

Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce.

Dziś, już 82% firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
a 90% dostrzega ogromne znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem. Dlaczego?

e-mail marketing 700

Profesjonalnie realizowany e-mail marketing może przynieść bezkonkurencyjne wyniki – zarówno jeśli chodzi o wskaźnik zwrotu z inwestycji, jak i konwersji. ROI z prowadzonych działań e-mail marketingowych może poszybować wysoko w górę, nawet do 3800%. Współczynnik konwersji wynoszący nawet 66% potwierdza natomiast, że wiadomości marketingowe są bardzo efektywnym narzędziem zachęcania klientów do dokonania zakupu.

e-mail marketing 800

Zaprezentowane dane potwierdzają także efektywność newsletterów 
zawierających rekomendacje produktów oraz gotowość konsumentów do udzielania informacji na temat swoich preferencji, o ile zostaną one w odpowiedni sposób wykorzystane przez firmę.

[podobne_badania]