Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dom pełen zmian. Serial Ikea

Dom pełen zmian. Fabularny miniserial, którego głównym sponsorem i partnerem jest IKEA, już wkrótce na antenie Polsat.

„Dom pełen zmian” to ośmioodcinkowy serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich. Historia rozgrywa się na przestrzeni wielu lat, a każdy odcinek dzieje się rok później od odcinka poprzedniego. Sceną życiowych zmian bohaterów jest ich dom urządzony przez IKEA. W rolach głównych występują: Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.

„Dom pełen zmian” to miniserial fabularny, w którym wątki wciągają i angażują widza od pierwszego do ostatniego odcinka. Serial jest sposobem na przyjrzenie się, w jaki sposób zmienia się nasze życie pod wpływem różnorodnych zdarzeń. Wszystkie zmiany – te oczekiwane i nieoczekiwane, małe i duże, to doskonała okazja do uczynienia życia barwniejszym i pełniejszym.
Areną wielu życiowych zmian jest dom. Za pomocą tego niestandardowego konceptu chcemy pokazać, jak wnętrza zmieniają się razem z bohaterami. Produkty i aranżacje IKEA stanowią nie tylko scenerię wydarzeń – w każdym odcinku odgrywają swoją własną rolę. Zaplanowanych jest osiem odcinków, każdy o długości ośmiu minut – to pionierska długość na rynku telewizyjnego branded content. Nowością jest także fabularna konwencja serialu, odchodząca od standardowego formatu mini-epizodów, do których przyzwyczajeni byli do tej pory widzowie – komentuje Karolina Szabłowska, External Marketing Communication Manager IKEA Retail w Polsce.
Reżyserem serialu jest Kristoffer Rus. Za scenariusz odpowiadają Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, znani z takich produkcji, jak „Listy do M. 1-3”, „Piąty Stadion”, czy „Dwoje we Troje”. Autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a za pomysł i całość produkcji odpowiada Prime Film Production („Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”, „Storyline”) przy współpracy z MEC Wavemaker – agencją kreatywno-contentową działającą w ramach MEC.
Start emisji serialu na antenie stacji Polsat zaplanowany jest na 15 października 2017.
czytaj:   Kampania edukacyjna z konopiami w roli głównej

One Ping

  1. Pingback:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *