w

Dorota Natalia Haller nową Dyrektor Marketingu w Huawei Polska

Dorota natalia haller nową dyrektor marketingu w huawei polska

Dorota Natalia Haller została nową Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digitalu polskiego oddziału Huawei. Od początku października odpowiada za strategię i komunikację marketingową w kanałach tradycyjnych i digital, komunikację marki i produktów, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikację korporacyjną i PR.

Dorota Haller jest doświadczoną i nagradzaną dyrektorką ds. marketingu i komunikacji (m.in. Effie i  Złoty Spinacz). Do września 2017 r. pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji Medicover, gdzie odpowiadała za kompleksowy marketing – tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój marki Medicover w świecie cyfrowym.

Dorota Haller związana była z branżą finansową (piastowała stanowiska zarządzające w AASA Polska S.A. i Bank BNP Paribas). Pełniła również funkcję dyrektora marketingu, produktu i komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. W PLL LOT zainicjowała i wprowadziła w życie szereg spektakularnych projektów marketingowych, które unowocześniły wizerunek marki, zachowując jednocześnie szacunek dla jej dziedzictwa. Przy okazji włączenia do floty LOT Boeingów 787 Dreamliner, Haller stworzyła nowy wizerunek wnętrz samolotów, zmieniła styl malowania maszyn narodowego przewoźnika i umundurowania personelu pokładowego, uspójniła też przekaz marki we wszystkich punktach styku z konsumentem. Reprezentowała LOT w międzynarodowych strukturach, będąc członkinią grupy zarządczej Marketing Sounding Board sojuszu Star Alliance.

W swojej karierze zawodowej pełniła również funkcję dyrektora ds. marketingu i kolportażu w dzienniku „Życie Warszawy”, była też dyrektorem marketingu i promocji w EMI Music Poland. Przez pięć lat pracowała w strukturach marketingu Henkel Polska.

Pracę zawodową rozpoczęła na początku lat 90-tych w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Działa społecznie na rzecz kobiet i równouprawnienia. Jest absolwentką SGH.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uokik

UOKiK sprawdza Polska Press

Mobile e-commerce

SMSAPI kupione przez Norwegów za 16 mln euro