w ,

Dziadek do Orzechów dla L’Oréal Professionnel

Dziadek do orzechów dla l'oréal professionnel
grandessa.pl

Marka L’Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L’Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów.

W swojej kampanii L’Oréal Professionnel zabiera odbiorców „Tam, gdzie rodzą się trendy”, czyli na najpopularniejsze plenerowe festiwale muzyczne odbywające się tego lata na całym świecie. To właśnie tam spotkać można najwięcej nowoczesnych fryzur, odważnych kolorów i zaskakujących stylizacji. To tam radosny czas zabawy, emocji i przyjaźni przenika się z modą i inspiruje do niestandardowych rozwiązań.

Kampania przedstawia nową kolekcję koloryzacji włosów i wpisuje się w najgorętsze trendy tej wiosny i nadchodzącego lata. Modne wizerunki kampanii stworzone zostały przez uznanych fryzjerów z Salonów Expert współpracujących z L’Oréal Professionnel. Kolekcję tworzy 5 zupełnie nowych, zaskakujących i inspirujących kolorów o nazwach nawiązujących do wakacyjnych festiwali: Carnival Rose Gold, Jamboree Peach, Festival Purple, Rocking Yellow Blonde oraz Amusing Pastel Pink.

Dziadek do orzechów dla l'oréal professionnel
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl
Loreal
Grandessa. Pl

W ramach kampanii, L’Oréal Professionnel wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali spot video oraz serię zdjęć przedstawiających modelki w kolorach najnowszej kolekcji marki oraz w niezwykłych stylizacjach na plenerowych festiwalowych tłach. Na planie zdjęciowym obecnych było 5 fryzjerów z Salon Expert oraz Leszek Czajka – ambasador marki L’Oréal Professionnel w Polsce. Kreacje reklamowe będą emitowane w mediach społecznościowych, w najpopularniejszych polskich serwisach oraz w Salonach Expert, gdzie będą także dostępne dla klientów drukowane katalogi festiwalowe w formie przewodników i kalendariów po nadchodzących najpopularniejszych festiwalach w Polsce i za granicą.

L’Oréal Professionnel zaprosił także do udziału w kampanii znana blogerkę Ciocię Liestyle, która poza tym, że znalazła się na kreacjach reklamowych kampanii, odwiedzi także tego lata z ekipą L’Oréal Professionnel najpopularniejsze polskie festiwale muzyczne, z których przeprowadzi relacje w swoich kanałach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Materiały foto i video przygotował dom produkcyjny HighNoon. Media w ramach kampanii realizuje dom mediowy Starcom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Change serviceplan dla mini

Change Serviceplan dla MINI

Sponsoring sportowy pomaga legalnym bukmacherom dotrzeć do klientów

Sponsoring sportowy pomaga legalnym bukmacherom dotrzeć do klientów