Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu

W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.

Akcja została zaangażowana przez agencję reklamową Dziadek do orzechów, która wyraźnie chce zwrócić na siebie uwagę reklamodawcy i zająć miejsce JWT, które do tej pory obsługiwało Tiger’a. Billboardy zostały wyklejone 16 sierpnia, kilka dni po informacji o rozwiązaniu umowy z poprzednią agencją.
Na profilu facebookowym “Dziadka” pojawił się także wpis, który tłumaczy całą akcję i jasno daje do zrozumienia, że agencja jest zainteresowana pracą dla Maspexu. Agencja zwraca w nim uwagę na to, że obsługa Tigera będzie wielkim wyzwaniem, być może najtrudniejszym briefem w polskiej reklamie w ostatnich latach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *