Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ecommerce Trends 2013 i Targi eHandlu już 23-24 września

W trakcie dwóch dni zaprezentują się praktycy ecommerce, przedstawiciele wiodących firm działających w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Podczas konferencji odbędą się dwudniowe warsztaty Szkoły e-Commerce Polska na temat: wykorzystania marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu oraz poszerzania sprzedaży o kanał online.

Konferencję otworzy prezentacja Stephena Madera z Kantar Retail na temat przyszłości branży e-commerce i cech wyróżniających sklepy najlepiej dostosowane do wymagań zarówno współczesnego jaki i przyszłego klienta. Czy social i mobile commerce wprowadzą nową jakość w handlu detalicznym? Na czym budują swoją przewagę konkurencyjną najwięksi gracze na rynku, a co wyróżnia małe, obiecujące startupy? – to tylko niektóre z zagadnień, które omówi przedstawiciel Kantar Retail.

Kluczowe trendy w logistyce ecommerce na najbliższe lata przedstawi Rafał Brzoska twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, do której należą największa prywatna poczta – InPost oraz Paczkomaty InPost.

Jakie spojrzenie na kwestie sprawnej obsługi posprzedażowej ma Poczta Polska dowiemy się z prezentacji Marka Cynowskiego dyrektora e-commerce „Przyszłością jest pełna integracja systemów nadawania i śledzenia przesyłek z systemami magazynowymi oraz oprogramowaniem sklepu internetowego oraz wsparciem nowoczesnej technologii dla tych procesów. Możliwości jakie za tym idą są ogromne – jak chociażby brak sprecyzowanego konkretnego miejsca nadania przy założeniu, że możemy zgeolokalizować odbiorcę, którego kurier “złapie” na mieście” – mówi Marek Cynowski z Poczty Polskiej.

Ecommerce Trends 2013

W takcie pierwszego dnia konferencji przewidziany jest także panel dyskusyjny prowadzony przez Grzegorza Wójcika z eCommerce Polska – Izby Gospodarki Elektronicznej, która jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

Istotnymi tematami prezentacji podczas Ecommerce Trends 2013/jesień będą nowe rozwiązania płatnościowe prezentowane przez przedstawicieli Visa, Mastercard, Pay Pal czy Przelewy24.

Na jesienną edycję konferencji organizatorzy zaprosili reprezentantów firm o ciekawym modelu biznesowym działających w nieco innych, niż typowy ecommerce, sektorach rynku. Foodpanda –razem z powiązaną marką hellofood, jest leaderem wśród platform online służących do zamawiania jedzenia, funkcjonującym już w 27 krajach na świecie oraz Energa – uruchamiająca innowacyjny projekt eCommerce w modelu end2end. „Warto zwrócić uwagę na fakt, że Grupa Kapitałowa ENERGA to największy w Polsce sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. Firma znalazła się na 74. miejscu na liście TOP 500 największych firm z tego regionu Europy (ranking miesięcznika „Manager Magazyn). Obsługuje 2,4 mln odbiorców indywidualnych) oraz dla ponad 200 tys. firm. Jak wielkim wyzwaniem jest przeprowadzenie tak szeroko zakrojonego projektu informatycznego dowiemy się z prezentacji Tomasza Aftańskiego (Energa) i Tomka Karwatki (Divante)– mówi Agnieszka Świtkowska co-founder NoNoobs.

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe zorientowane na sprzedaż przy wykorzystaniu narzędzi oferowanych przez Facebook, będzie można dowiedzieć się z case study prezentowanych przez Illyę Kondratyuka i Serhada Bolukcu z Facebooka.

W takcie dwóch dni konferencji Ecommerce Trends 2013 prelegenci poruszą zagadnienia:

• Jak wykorzystać Marketing Automation do połączenia sprzedaży online ze sprzedażą tradycyjną

• Procesy automatyzujące ROPO, łączenie e-mail marketingu, dynamicznej treści na stronie www i call center

• Czy mikroformaty Google zwiększają ruch i sprzedaż w sklepach online?

• Jak wykorzystać mobile do zwiększania sprzedaży w sklepie?

• Analiza działań online i ich wpływ na offline

• Jak skutecznie używać retargetingu i audience targetingu w branży e-commerce?

• Co powinno odróżniać platformę e-mailingową dla e-commerce od zwykłego systemu mailingowego?

• Jak uzyskiwać zwrot z inwestycji w kampanie email marketingowe?

W tym roku po raz pierwszy jesienna edycja konferencji Ecommerce Trends 2013 odbywa się wraz z Targami eHandlu. „Połączenie dwóch najważniejszych wydarzeń w branży ecommerce Konferencji Ecommerce Trends oraz Targów eHandlu stworzy unikalną okazję do spotkania branżowego na skalę o jakiej jeszcze kilka lat temu nie moglibyśmy nawet pomarzyć. Cały e-handel w jednym miejscu i to nie byle jakim – to wizja, która kusiła nas od dawna – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl

Kulminacyjnym punktem pierwszego dnia Konferencji będzie wieczór branżowy na Targach eHandlu, podczas którego możliwe będzie spotkanie z wystawcami oraz udział w Gali rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013.

Ecommerce Trends 2013/jesień (23-24 września, Stadion Narodowy) to:

* ponad 30 prelekcji, wykładów i dyskusji;

* dwa dni wypełnione wiedzą i okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych

* dwa dni warsztatów Szkoły e-Commerce Polska

* trzy jednocześnie toczące się ścieżki prezentacyjne

* wieczór branżowy na targach eHandlu i gala rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013

Konferencja Ecommerce Trends 2013/ jesień to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.

Partnerstwo nad konferencją objęli:

– Partner Merytoryczny: e-Commerce Polska Izba Gospodarki Elektronicznej

– Partner Płatności: Przelewy24

– Partner Złoty: PayPal

– Partner Pocztowy: Poczta Polska

– Partnerzy: GO.pl, Beemail, Apsis, Napoleon, Tyntec, Webtrekk, Adkontekst, Funbox, Fact Finder, Sare, SALESmanago

– Patron branżowy: Polskie Badania Internetu

– Patronat: Goldbach Audience

– Patronat Medialny: Ad Monkey, Gazeta.pl, Interia.pl, Mam Startup, NowyMarketing, Onet.pl, Puls Biznesu, Retail360.pl, WP.pl, Money.pl, Proseed, Ecommerce.edu.pl, Nowoczesna Firma

– Wsparcie technologiczne: any7

Konferencja Ecommerce Trends 2013/jesień; Targi eHandlu:

23-24 września 2013 r. Warszawa, Stadion Narodowy, Sala Londyn
http://www.ecommercetrends.pl/
http://targiehandlu.pl/
Bilety: http://www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Warsztaty Szkoły e-Commerce Polska
http://www.ecommercetrends.pl/warsztaty

Program Ecommerce Trends 2013/jesień:
http://www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Pakiety partnerskie na konferencję Ecommerce Trends 2013:
http://www.ecommercetrends.pl/pliki/Konferencja_ET2013.Jesien_oferta.pdf

źródło: mat. pras.

czytaj:   Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?