Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Identyfikacja wizualna “Early Stage” w wykonaniu Edgar Bąk Studio

Edgar Bąk Studio wykonało nową identyfikację wizualną dla sieci szkół języka angielskiego Early Stage, mającą aktualnie ponad 300 oddziałów w całej Polsce. Całościowy rebranding, przeprowadzony po raz pierwszy od 25 lat działalności szkoły, objął logotyp, stronę internetową, materiały promocyjne i dydaktyczne, a także wystrój placówek szkół.

Nowa oprawa graficzna powstała z myślą o klientach szkół Early Stage – czyli dzieciach i młodzieży do 19 roku życia. Autorska metoda nauczania szkoły, będąca efektem wielu lat pracy ekspertów i pedagogów, przełożona została na język wizualny marki, który jest zarazem mocny i czytelny.

Rebranding marki to odpowiedź na potrzebę uporządkowania chaosu w komunikacji wizualnej naszej szkoły, który w dotychczasowej formie nie do końca oddawał wysoki poziom nauczania, unikalne metody pracy i nie prezentował tego wszystkiego, czym wyróżniamy się na rynku szkół języka angielskiego. Nowy system identyfikacji wizualnej to nie tylko materiały promocyjne, ale narzędzie, dzięki któremu jesteśmy w stanie jeszcze lepiej budować relacje z naszymi klientami – mówi Antonina Bochińska Główna Dyrektor Early Stage.

O wyzwaniach budowy nowego brandingu dla marki o ugruntowanej pozycji i szerokiej rozpoznawalności, mówi Edgar Bąk, Dyrektor Artystyczny projektu nowej identyfikacji wizualnej i założyciel studia graficznego Edgar Bąk Studio :

Stworzenie języka wizualnego dla marki, która ma tysiące zadowolonych klientów, często przywiązanych do dotychczasowej identyfikacji, jest wyzwaniem dla każdego twórcy grafiki użytkowej. Jest to sytuacja zupełnie różna od budowy brandingu dla początkujących firm, gdzie język wizualny tworzy się od podstaw – mówi Edgar Bąk. W przypadku Early Stage stanęliśmy dodatkowo przed wyzwaniem stworzenia identyfikacji, która jest naprawdę żywa, w tym znaczeniu, że na podstawie opracowanego przez nas Brandbooka, przez ostatnie miesiące dziesiątki grafików w całej Polsce przygotowywało materiały graficzne dla szkół franczyzowych.

 

Wybór szkoły językowej dla dzieci jest trudną decyzją dla każdego rodzica, dlatego projekt nowej strony internetowej stawia na przejrzystość oraz wyróżnienie najważniejszych informacji. Wartość czytelnego języka komunikacji wizualnej jest istotna również w odniesieniu do faktu, że Early Stage jest siecią szkół franczyzowych – skomplikowany system mógłby zostać szybko błędnie zinterpretowany, co skutkowałoby ponownym powstaniem chaosu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *