Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ferdinand Monoyer i jego optyczne tablice

Ferdinand Monoyer był francuskim optykiem, który wynalazł optyczną tablicę.

Z tymi tablicami większość z nas miała do czynienia. Stanowią też ciekawy koncept wykorzystywany często w reklamie. Oto kilka z nich:

 

Kampania WWF – „Te zwierzęta znikają na Twoich oczach”. Agencja: CC&E, Guangzhou, China

 

Kampania społeczna – uważaj na motocykle – Agencja – Richter7

 

A tak promuje się fińskie warzywa – wiadomo, marchewki najlepsze na wzrok 🙂 Agencja: EuroRSCG

 

Kreatywne podejście do badania wzroku. Dla ludzi, którzy nie potrafią czytać przygotowano tablice z symbolami, które są im znane. Agencja The Classic Partnership

Kalendarz przygotowany dla pracowni optycznej. Agencja kreatywna: Bitopi

Jak to widzisz? 🙂 Nie widzisz? Czas na okulary. Reklama dla pracowni optycznej od ALMAP BBDO Brazylia
eye-chart

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *