Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Get Cyber. Zostań współtwórcą konferencji Cyberresearch 3.0

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zaprasza do składania propozycji wystąpień na trzecią edycję konferencji Cyberresearch.

logo_ptbrio_rgb

„Od trzech lat organizujemy konferencję, której celem jest pokazanie, jak ważnym komponentem internetowej rewolucji w biznesie są badania. Styczność z e-commerce, serwisami społecznościowymi, portalami i stronami internetowymi to codzienność zdecydowanej większości konsumentów. Bez wiedzy o ich postawach i preferencjach w cyberprzestrzeni nie ma współczesnego marketingu.” – mówi Robert Zydel, przewodniczący Rady Programowej konferencji.

Cyberresearch to odbywające się od 2011 konferencje badawcze, prezentujące zarówno innowacje, jak i golden standards badań online. Konferencje są platformą wymiany doświadczeń środowiska badawczego i marketingowego. Wśród prelegentów znajdują się klienci korzystający z badań, badacze z agencji badawczych, domów mediowych, a także przedstawiciele działów marketingui agencji interaktywnych.

Ważnym celem Cyberresearch jest podsycanie innowacyjności badaczy i stymulowanie rozwoju badań online.

„Program naszej konferencji jest wyłaniany przez Radę Programową spośród nadesłanych propozycji wystąpień. Co roku dostajemy kilkadziesiąt ciekawych zgłoszeń, spośród których wybieramy kilkanaście, poruszających najważniejsze zagadnienia sfery online. W tym roku został jeszcze tydzień aby zostać współtwórcą Cyberesearch 3.0. Serdecznie do tego zachęcam” – dodaje Zydel.

W skład Rady Programowej konferencji Cyberresearch 3.0 weszli: Robert Zydel (PTBRiO i Saatchi&Saatchi), Janusz Sielicki (PTBRIO), Patrycja Tomczyk-Serafin (Sandoz), Agnieszka Wiśniewska (Onet), Michał Rybkowski (UPC), Albert Hupa (IRC), Grzegorz Berezowski (180heartbeats).

Tegoroczna edycja konferencji Cyberresearch odbędzie się w dniach 18 i 19 kwietnia w Warszawie. Termin nadsyłania propozycji wystąpień mija 23 stycznia 2013 r. Więcej informacji na www.ptbrio.pl/cyberresearch


Źródło: mat. pras.