Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Golden Submarine wygrywa przetarg w NIVEA

NIVEA, lider rynku kosmetycznego w Polsce, rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki w digitalu. Zdecydowano o przedłużeniu współpracy z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

GoldenSubmarine obsługuje NIVEA Polska już od 2014 roku. Wspólnie zrealizowano wiele kampanii, choćby dla Klubu Moja NIVEA – lojalnościowej platformy internetowej, do której zapisało się już ponad 400 tysięcy kobiet. Wiele z kampanii zdobyło prestiżowe wyróżnienia i nagrody. Między innymi srebrne Effie za kampanię „Skuteczność z wyjątkową pielęgnacją” – promującą linię antyperspirantów NIVEA Protect & Care, która realizowana była przez markę wraz z GoldenSubmarine, FCB Warsaw oraz OMD.

czytaj:   Abanana stworzyła wideoprzepisy dla serwisu Uwielbiam.pl

W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować kompleksową obsługę wszystkich kategorii NIVEA w digitalu. GoldenSubmarine zajmie się tworzeniem strategii oraz kreacją ogólnopolskich kampanii reklamowych skierowanych do internautów oraz obsługą mediów społecznościowych (Facebook, Instagram).

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *