Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Good. prowadzi działania promujące AmeriGas Nano

Agencja Good., działająca w ramach Grupy K2, prowadzi działania wizerunkowe dla firmy AmeriGas. Kampania dedykowana jest wprowadzeniu na rynek nowej, rewolucyjnej w swojej kategorii, butli gazowej AmeriGas Nano.

Przygotowano 10-sekundowy spot TV, który jest emitowany w kanałach tematycznych TVP, Polsat, Premium TV, ZPR oraz na markowym kanale w serwisie YouTube. Całość wzmacniają działania digital – kampania display z dużymi formatami wizerunkowymi na stronach głównych wybranych portali, oraz komunikacja BTL w punktach sprzedaży. Równolegle prowadzone są działania PR.

Kampania ruszyła 1 czerwca i potrwa cztery tygodnie.

AmeriGas jest pierwszą firmą z branży LPG w Polsce, która wprowadza na rynek tak innowacyjną butlę gazową. Wspieramy to również, wcześniej niespotykaną w branży komunikacją, w tym ATL. W prowadzonych działaniach zdecydowaliśmy się na podkreślenie jednej cechy produktu – lekkości butli (40% lżejsza niż dostępne na rynku tradycyjne butle stalowe). Natomiast w materiałach BTL podkreślamy pozostałe zalety produktu, czyli szybkość i łatwość podłączania, bezpieczeństwo i unikalny design. – komentuje Agnieszka Stochmal, Marketing Manager AmeriGas Polska.

Spot zrealizowano we współpracy z działem K2 Motion. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest zespół K2 Media.

Agencja Good. działa od stycznia 2012 roku w ramach Grupy K2. Do grona stałych klientów Agencji należą: Volvo, Getin Bank, Play, Desperados, PZU.