Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

H2O Creative dla marki Schweppes

„POCZUJ RÓŻNICĘ” – to hasło tegorocznej kampanii, będącej częścią planu konsekwentnego budowania wizerunki marki i zmiany jej percepcji wśród konsumentów napojów gazowanych. Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, koncept kreatywny, stworzenie materiałów oraz wdrożenie w środowisku off i online. Działania wystartowały w połowie marca.  

To kolejna kampania w portfolio H2O Creative, w której agencja efektywnie zmienia pozycjonowanie produktu na polskim rynku. Schweppes, przez lata kojarzony wyłącznie z jednym wariantem tonicu, od kilku sezonów stawia na podkreślenie różnorodności i soczystości owocowych smaków, dostępnych pod logiem marki. Tegoroczna kampanii pokazuje, że marka odpowiada na indywidualne preferencje każdego z nas i zapewnia intensywne doznania smakowe.

czytaj:   Jak przenieść marketing do internetu? 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab

Na potrzeby komunikacji agencja wykreowała tzw. Koło Smaku, które przewija się we wszystkich materiałach oraz kanałach. Dzięki kołu każdy konsument z łatwością może zidentyfikować, który z wariantów Schweppes najlepiej odpowie na jego potrzeby, bazując na uniwersalnych pojęciach smaku wytrawnego i delikatnie słodkiego oraz klasycznego i owocowego.

W ramach kampanii H2O Creative postawiło na skuteczny mix narzędzi off- i on-line. W formacie video, obok 8” billboardów sponsorskich w TV, pojawiły się także 30”: https://www.youtube.com/watch?v=vaVQ0tLXVNE na VOD oraz aż 7 wersji bumperów na kanale YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJMUnQWN-UDryN6vlK2va7klfSfpNFyBh

czytaj:   Martyna Grzesiak dołącza do zespołu H2O Creative

Elementy kampanijne pojawią się także w środowisku digitalowym oraz w social mediach, za które odpowiada zespół agencji.

Tradycyjnie już dla marki silny nacisk został postawiony na komunikację in-store. Różnorodne formaty materiałów POS, dostosowane do indywidualnych potrzeb punktów sprzedaży, mają za zadanie budować świadomość szerokiego range’u smaków, przede wszystkim soczystych i smakowitych owocowych wariantów.

–  Działania dla Schweppes to kolejny projekt w portfolio agencji, w którym celem jest konsekwentne budowanie lub wzmocnienie pozycji marki na rynku. Po świetnych wynikach zeszłorocznej kampanii budującej świadomość,  kontynuujemy wcześniej obrany kierunek. Po raz kolejny Klient zaufał efektywności komunikacji wielokanałowej, w której zasięgowa komunikacja instore i TV doskonale uzupełnia się z budowaniem zaangażowania w kanałach online Liczymy na to, że i tym razem wyniki sprzedażowe potwierdzą słuszność obranej przez nas strategii – podkreśla Michał Tomaszuk, CEO agencji.

czytaj:   Tak wydawcy na świecie walczą z adblockami. Przedstawiamy najciekawsze akcje

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz ich wdrożenie odpowiada H2O Creative.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *