Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Hand Made z budżetem PR marki HYABAK®

Firma THEA wybrała agencję reklamową Hand Made do obsługi PR, social mediów oraz realizacji eventów dla marki HYABAK®.

HYABAK® to nawilżająco-ochronne krople do oczu i soczewek kontaktowych z naturalnym dla oczu hialuronianem, które jako jedyne na rynku zawierają filtr UV. HYABAK® nie zawiera żadnych konserwantów, dzięki zastosowaniu wygodnej buteleczki z opatentowanym systemem ABAK®.

Zaproponowane przez Hand Made działania obejmują content i influencer marketing, serię letnich eventów na nadmorskich plażach oraz kreacje social media. Kampania rozpocznie się w czerwcu i potrwa do końca 2017 r.

O wyborze agencji Hand Made zadecydowały trzy rzeczy:
1. 100% Profesjonalizm – jakość przygotowania prezentacji na pierwsze (jeszcze nie zobowiązujące spotkanie), od przedstawienia tzw. Big idea do budżetu rozplanowanego krok po kroku w zestawieniu końcowym – niby oczywiste ale …w praktyce rzadko spotykane.
2. Doświadczenie – każde z miliona pytań znalazło wyczerpującą odpowiedź – nie tylko teoretyczną ale z odniesieniem do praktyki, co dało mi poczucie, że Hand Made ma ogromne doświadczenie w projektach, które mi oferuje.
3. „Wyczucie” marki HYABAK – to było największe wyzwanie, nawet najfajniejszy pomysł nie sprawdzi się kiedy nie będzie „chemii” z marką – tutaj od razu poczułam, że zarówno pomysły jak i kreacje graficzne, estetyka są idealne dla Hyabaku – to przeważyło ostatecznie.

EWA SZYMAŃSKA, CATEGORY MANAGER, THEA

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *