Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Identyfikacja wizualna Uniwersytetu Łódzkiego

Na przełomie 2016 i 2017 roku UŁ rozpoczął proces odświeżania wizerunku. Aktualna misja uczelni nadała ton ogólnej koncepcji nowej identyfikacji wizualnej, w ramach której powstał logotyp, projekty graficzne oraz slogan „Uwolnij umysł”. Zmiany objęły również szeroko pojętą komunikację, przyczyniając się do stworzenia spójnego obrazu naszego uniwersytetu w polskim oraz zagranicznym środowisku edukacyjnym.

Odświeżona tożsamość UŁ akcentuje takie wartości, jak wspólnota, innowacyjność dla rozwoju, otwartość czy jedność w różnorodności. Tym samym podąża w kierunku, jaki wyznaczył pierwszy rektor Uniwersytetu Łódzkiego, prof. Tadeusz Kotarbiński – „człowiek dobrej roboty”, którego niezwykły intelekt ukształtował całe pokolenia polskich naukowców i ludzi kultury.

czytaj:   Najnowsze trendy w marketingu, social media i nowych technologiach na konferencji Łódź Jungle Web 2014

Postać pierwszego rektora stanowiła dla nas silną inspirację podczas prac nad nową identyfikacją, zwłaszcza że jego wpływ na formowanie się uczelni przejawiał się w odważnych rozwiązaniach, zagwarantowaniu wolności badań i nauki, a także w nastawieniu na przyszłość. Wszystkie te wartości znalazły swoje odzwierciedlenie w nowym obliczu naszej uczelni.

 

Opracowana przez nas koncepcja nie tylko dobrze obrazuje przyświecające uczelni wzorce, ale także wpisuje się w nowe trendy z obszaru projektowania identyfikacji wizualnej. Jej wyrazistość, czytelność i minimalizm kreują wizerunek nowoczesnej, przyjaznej szkoły wyższej gotowej do kreatywnego działania i skoncentrowanej na przyszłości, zarówno pracowników naukowych, jak i absolwentów. Całościowo pozwala również budować poczucie wspólnoty i wyróżnić się na tle konkurencji.

czytaj:   Łódzka agencja znów nagrodzona!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *