Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Identyfikacja wizualna Uniwersytetu Łódzkiego

Na przełomie 2016 i 2017 roku UŁ rozpoczął proces odświeżania wizerunku. Aktualna misja uczelni nadała ton ogólnej koncepcji nowej identyfikacji wizualnej, w ramach której powstał logotyp, projekty graficzne oraz slogan „Uwolnij umysł”. Zmiany objęły również szeroko pojętą komunikację, przyczyniając się do stworzenia spójnego obrazu naszego uniwersytetu w polskim oraz zagranicznym środowisku edukacyjnym.

Odświeżona tożsamość UŁ akcentuje takie wartości, jak wspólnota, innowacyjność dla rozwoju, otwartość czy jedność w różnorodności. Tym samym podąża w kierunku, jaki wyznaczył pierwszy rektor Uniwersytetu Łódzkiego, prof. Tadeusz Kotarbiński – „człowiek dobrej roboty”, którego niezwykły intelekt ukształtował całe pokolenia polskich naukowców i ludzi kultury.

czytaj:   Hardrockowa kampania rekrutacyjna dla Hard Rock Cafe

Postać pierwszego rektora stanowiła dla nas silną inspirację podczas prac nad nową identyfikacją, zwłaszcza że jego wpływ na formowanie się uczelni przejawiał się w odważnych rozwiązaniach, zagwarantowaniu wolności badań i nauki, a także w nastawieniu na przyszłość. Wszystkie te wartości znalazły swoje odzwierciedlenie w nowym obliczu naszej uczelni.

 

Opracowana przez nas koncepcja nie tylko dobrze obrazuje przyświecające uczelni wzorce, ale także wpisuje się w nowe trendy z obszaru projektowania identyfikacji wizualnej. Jej wyrazistość, czytelność i minimalizm kreują wizerunek nowoczesnej, przyjaznej szkoły wyższej gotowej do kreatywnego działania i skoncentrowanej na przyszłości, zarówno pracowników naukowych, jak i absolwentów. Całościowo pozwala również budować poczucie wspólnoty i wyróżnić się na tle konkurencji.

czytaj:   Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez HOW Design i Natashę Jen z nowojorskiego studia Pentagram

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *