w

In Hot Water Company poprowadzi działania social media dla Ferratum Poland

In hot water company poprowadzi działania social media dla ferratum poland

Agencja Interaktywna In Hot Water Company  rozpoczęła współpracę z Ferratum Poland, oddziałem Grupy Ferratum z Finlandii, właścicielem marki Ekspres Kasa. Współpraca obejmuje działania marketingowe i kreatywne w obszarze social media dla marki Ekspres Kasa.

Ferratum PolLogoand powierzyło In Hot Water Company prowadzenie działań społecznościowych, aby efektywnie i bezpośrednio komunikować treści związane z finansami i wydatkami Polaków oraz oferowanymi produktami finansowymi.

Nadrzędnym celem, który postawiliśmy przed Agencją, jest ocieplanie wizerunku sektora mikropożyczek oraz szybkich pożyczek jako produktów finansowych oraz budowanie wiarygodności solidnych firm z tego sektora rynku.” – tłumaczy Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Poland.

W ramach współpracy In Hot Water Company, począwszy od stycznia 2013 roku będzie wdrażało kompleksową strategię działań dla marki Ekspres Kasa w mediach społecznościowych.

„W komunikacji chcemy postawić na budowę trwałych interakcji z użytkownikami i umożliwienie im współtworzenia  marki. Wizerunek rynku szybkich pożyczek został w ostatnim okresie nieco nadszarpnięty przez niesolidne firmy – naszym zadaniem jest odbudowanie zaufania do tych produktów i pokazanie, że jeśli użytkownik korzysta z mikropożyczki u wiarygodnej, dużej instytucji finansowej mającej wieloletnie doświadczenie w udzielaniu pożyczek krótkoterminowych w Polsce i na świecie, spotka się z profesjonalną, efektywną i solidną obsługą, a nie nadużyciami. Tego typu produkty mogą być realną i wygodną alternatywą dla niektórych standardowych produktów bankowych. Planowane przez nas działania są rozciągnięte na wiele miesięcy, ale przyniosą spodziewane rezultaty.”wyjaśnia Małgorzata Litorowicz, dyrektor zarządzająca  In Hot Water Company.

Grupa Ferratum jest największą w Europie firmą oferującą pożyczki za pośrednictwem telefonu komórkowego oraz Internetu. Należący do Grupy – Ferratum Bank – powstały we wrześniu 2012 roku, jest licencjonowaną w Unii Europejskiej instytucją bankową. Obecnie Grupa Ferratum ma swoje oddziały w 20 państwach na całym świecie. W październiku 2011 roku Ferratum Poland został wyróżniony przez Krajowy Rejestr Długów za wysoko etyczne i bezpieczne działanie.

In Hot Water Company to wrocławska agencja interaktywna, która realizuje kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, zajmuje się social media marketingiem i planowaniem kampanii. Od października 2012 roku wchodzi w skład grupy Etho Systems, do której należy także Internetowa Agencja Dziennikarska Artivia.pl oraz internetowy serwis o reklamie AdMonkey.pl.

Coca-cola nie dla misiów polarnych

Coca-Cola nie dla misiów polarnych