Agencja Interaktywna In Hot Water Company rozpoczęła współpracę z Ferratum Poland, oddziałem Grupy Ferratum z Finlandii, właścicielem marki Ekspres Kasa. Współpraca obejmuje działania marketingowe i kreatywne w obszarze social media dla marki Ekspres Kasa.
Ferratum Poland powierzyło In Hot Water Company prowadzenie działań społecznościowych, aby efektywnie i bezpośrednio komunikować treści związane z finansami i wydatkami Polaków oraz oferowanymi produktami finansowymi.
„Nadrzędnym celem, który postawiliśmy przed Agencją, jest ocieplanie wizerunku sektora mikropożyczek oraz szybkich pożyczek jako produktów finansowych oraz budowanie wiarygodności solidnych firm z tego sektora rynku.” – tłumaczy Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Poland.
W ramach współpracy In Hot Water Company, począwszy od stycznia 2013 roku będzie wdrażało kompleksową strategię działań dla marki Ekspres Kasa w mediach społecznościowych.
„W komunikacji chcemy postawić na budowę trwałych interakcji z użytkownikami i umożliwienie im współtworzenia marki. Wizerunek rynku szybkich pożyczek został w ostatnim okresie nieco nadszarpnięty przez niesolidne firmy – naszym zadaniem jest odbudowanie zaufania do tych produktów i pokazanie, że jeśli użytkownik korzysta z mikropożyczki u wiarygodnej, dużej instytucji finansowej mającej wieloletnie doświadczenie w udzielaniu pożyczek krótkoterminowych w Polsce i na świecie, spotka się z profesjonalną, efektywną i solidną obsługą, a nie nadużyciami. Tego typu produkty mogą być realną i wygodną alternatywą dla niektórych standardowych produktów bankowych. Planowane przez nas działania są rozciągnięte na wiele miesięcy, ale przyniosą spodziewane rezultaty.” – wyjaśnia Małgorzata Litorowicz, dyrektor zarządzająca In Hot Water Company.
Grupa Ferratum jest największą w Europie firmą oferującą pożyczki za pośrednictwem telefonu komórkowego oraz Internetu. Należący do Grupy – Ferratum Bank – powstały we wrześniu 2012 roku, jest licencjonowaną w Unii Europejskiej instytucją bankową. Obecnie Grupa Ferratum ma swoje oddziały w 20 państwach na całym świecie. W październiku 2011 roku Ferratum Poland został wyróżniony przez Krajowy Rejestr Długów za wysoko etyczne i bezpieczne działanie.
In Hot Water Company to wrocławska agencja interaktywna, która realizuje kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, zajmuje się social media marketingiem i planowaniem kampanii. Od października 2012 roku wchodzi w skład grupy Etho Systems, do której należy także Internetowa Agencja Dziennikarska Artivia.pl oraz internetowy serwis o reklamie AdMonkey.pl.