Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

In Hot Water Company z social media Nokaut.pl

– Zależy nam na budowaniu silnej pozycji naszego brandu. Chcemy słuchać naszych użytkowników i pomagać im dokonywać trafnych wyborów dzięki sile mediów społecznościowych – przyznaje Wiktor Mazur, Wiceprezes Zarządu Nokaut.pl. – Byliśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z In Hot Water Company w zakresie content marketingu, dlatego wybraliśmy właśnie tę agencję na partnera przy obsłudze social media – dodaje.

Zadaniem InHotWaterCompany jest przygotowanie i wprowadzenie nowej strategii komunikacji, odświeżającej wizerunek marki na Facebooku i Instagramie.

czytaj:   K2 i Decathlon wracają do szkoły!

Jak wynika z najnowszych badań, użytkownicy Instagramu nie koncentrują się wyłącznie na przewijaniu obrazków, ale wykorzystują to medium do odkrywania nowych produktów i marek.

Według badań opublikowanych na serwisie NewsCred.com, aż 45,6 % instagramowiczów lepiej zapamiętuje marki wytropione dzięki aplikacji, niż te, na które trafia w reklamach telewizyjnych czy w mediach tradycyjnych.

– Dla marki takiej jak Nokaut.pl – porównującej ceny produktów oferowanych przez ponad 2500 e- sklepów Instagram staje się wymarzonym narzędziem wspierania milionów użytkowników w dokonywaniu dobrych wyborów, a o to właśnie chodzi w nowej strategii rozwoju brandu. – wyjaśnia Małgorzata Litorowicz z IHWC.

czytaj:   Rasa, która przetrwała

W chwili obecnej Nokaut.pl posiada ponad 2,5 miliona realnych użytkowników i porównuje ponad 10 mln produktów z kilku tysięcy e-sklepów. In Hot Water Company to agencja interaktywna, która jako jedna z pierwszych w Polsce z powodzeniem stosuje growth hacking. Nasz zespół specjalizuje się w content marketingu, social media, SEO i optymalizacji ROI z tych działań.
[podobne_in hot water company]