w , ,

ING z muralem w Łodzi – jak robić marketing pozytywny?

Mosqi. To_ing_marketing_pozytywny

Social media ING Banku Śląskiego zawrzało, a MOSQI.TO miało w tym swój udział.

Skąd pomysł?

Pod koniec ubiegłego roku, ING Bank Śląski przeprowadził na Społeczności ING konkurs „Kochasz swoje miasto?”, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy była wizualizacja hasła, a dla miasta, które kocha – mural. War.TO angażować lokalnie! Do wymyślonego przez łodzianina hasła: „Moja Łódź, moje wiosła, mój cel.”, przygotowaliśmy 4 projekty muralu.

„Tego typu projekt, w polskiej stolicy murali, to wyzwanie, dlatego wspólnie z ING postanowiliśmy o głos zapytać samych łodzian. Z doświadczenia wiemy, że nic tak dobrze nie działa jak zaangażowanie lokalnej społeczności” – mówi Magda Zielińska z MOSQI.TO.

Mural, który pobił rekord w Social Media

Post z zachętą do głosowania reakcjami stał się rekordowym wpisem na facebook’owym profilu ING pod względem zaangażowania odbiorców. Dotarł do 364 000 osób, z czego ponad 208 000 stanowiło ruch organiczny. Akcja spotkała się z dużym zaangażowaniem – na samym profilu ING oddano 10 422 głosy.

Ing z muralem w łodzi - jak robić marketing pozytywny?

Śląsk lubi Łódź i już wie jak zagadać

Serca łodzian podbił projekt nawiązujący do klimatu kamienic miejskich autorstwa Adama Rżanka z MOSQI.TO. Mieszkańcy docenili zabawne nawiązanie do „wojny kibiców” znanej z łódzkich ulic, które podobnie jak murale, na stałe wpisały się w krajobraz miasta.

ING z muralem w Łodzi from WWW.MOSQI.TO on Vimeo.

Zwycięski projekt zebrał na samym profilu ING 4511 głosów i właśnie został namalowany na najbardziej łódzkiej ulicy – przy Piotrkowskiej 217.

O galancie!

W akcję zaangażowali się nie tylko sami łodzianie, ale również niezależne instytucje, m.in. profil miasta Łódź czy profil Piotrkowskiej 217.

W sumie, na pozostałych profilach, oddano ponad 7000 dodatkowych głosów, co dało razem ponad 17 500 głosów w ciągu tygodnia, tylko na Facebooku. A wszystko dzięki 100m2 ściany w sercu miasta ☺ .

Mural ING w liczbach

7 dni głosowania

364 000 odbiorców

ponad 17 500 – suma wszystkich zarejestrowanych reakcji

10 422 głosy oddane na profilu ING Banku Śląskiego

4 511 głosów na zwycięski mural

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Value media

Value Media z tytułem Domu Mediowego Roku – po raz pierwszy w historii nagroda trafia w ręce niesieciowej agencji.

Dzień matki

Dla Ciebie zwykły dzień, a dla Twojego dziecka?