Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

innogy rozświetliło Wianki nad Wisłą przy wsparciu 180heartbeats + JUNG v MATT

W miniony weekend w wielu miastach Polski odbyły się eventy uświetniające najkrótszą noc w roku – Noc Świętojańską. Warszawskie Wianki nad Wisłą były pod tym względem wyjątkowe, ponieważ marka innogy rozświetliła imprezę, zapewniając jej niepowtarzalny klimat.

– innogy jest marką innowacyjną, łączącą nowe znaczenie energii z tradycyjnym rozumieniem tego słowa. Nie ma lepszego czasu i miejsca żeby to pokazać niż Wianki nad Wisłą, gdzie tradycja spotka się ze współczesnymi mieszkańcami Warszawy – podsumowuje Martin Winther, Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.

czytaj:   Wykreślona Warszawa i Run Like Hero wśród zwycięskich projektów Filmteractive Market 2017

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowało dla innogy niestandardowe rozwiązania i atrakcje dla około 140 tys. warszawiaków, którzy odwiedzili strefy marki – partnera głównego stołecznych Wianków nad Wisłą. Na potrzeby eventu agencja zbudowała trzy wieże o łącznej wysokości 18 metrów, rozświetlające Bulwary nad Wisłą oraz zapewniające bezpłatną siecią wifi dostępną dla każdego uczestnika imprezy. Dodatkowo, w jednej ze świetlistych wież innogy znajdowała się fotobudka, w której goście Wianków nad Wisłą wykonali ponad 1200 zdjęć, śląc do wszystkich zebranych na Podzamczu pełne pozytywnej energii przesłanie: „Miło Cię widzieć” wyświetlane na gigantycznym ekranie LEDowym, umieszczonym na jednej z wież.

czytaj:   14,8 mln – liczba kontaktów z publikacjami  medialnymi o marce Ben&Jerry’s w kontekście tęczy na placu Zbawiciela

Największą atrakcją – gadżetem było aż 5000 świetlnych wianków innogy, które trafiły na głowy uczestników eventu i dosłownie rozświetliły Podzamcze.

 

Goście stołecznej Nocy Świętojańskiej byli obdarowywani świetlnymi wiankami przez hostessy ubrane w zaprojektowane specjalnie na tę okazję długie, zwiewne, LEDowe suknie świecące w nocy.

Zespół kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v MATT przygotował główny key visual oraz animacje wykorzystane zarówno podczas zapowiedzi, jak i w trakcie wydarzenia. Dział eventów 180heartbeats + JUNG v MATT był odpowiedzialny za nadzór oraz kompleksową realizację wszystkich aktywności marki innogy podczas Wianków nad Wisłą.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,