Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jacek Gmoch w kampanii LG

LG rusza z kampanią „Telewizor powołany na mundial”, której twarzą został Jacek Gmoch – ikona piłki nożnej w Polsce i na świecie.

Marka LG rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii telewizorów LG OLED TV z technologią ThinQ opartą na sztucznej inteligencji, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.

Kampania LG pod hasłem: „Telewizor powołany na mundial” rozpoczyna się 28 maja i potrwa do końca mistrzostw. Do współpracy przy projekcie zainicjowanym z okazji mundialu LG zaprosiło jedną z największych osobowości piłkarskich – Jacka Gmocha. W serii filmów wybitny selekcjoner prezentuje w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich.

jacek gmoch
jacek gmoch
jacek gmoch jacek gmoch

Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI.

czytaj:   Badania konsumenckie w służbie innowacji

MARCIN KUBISZAK, MARKETING MANAGER DZIAŁU HOME ENTERTAINMENT W LG ELECTRONICS POLSKA.

Koncept kreatywny: Stadionowe wrażenia na salonach

W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „On już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na Youtube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

czytaj:   Cannes Lions Imagination Day 2017

Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku.

W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej LG OLED TV, będzie prowadzona kampania on-line, social media, PR oraz komunikacja w punktach sprzedaży. Kampania digitalowa opierać się będzie o wideo przygotowane na podstawie spotów z udziałem Jacka Gmocha oraz formaty display.

Piłkarskie akcje promocyjne LG

W ramach całościowej kampanii marketingowej “Telewizor powołany na mundial” LG przygotowało także dwie promocje sprzedaży. Każdy kibic, który w okresie od 21 maja 2018 roku do 15 lipca 2018 roku kupi telewizor 65” z linii LG OLED TV ThinQ AI, otrzyma w zestawie konsolę Xbox One S. Kupując telewizor 55” LG OLED TV ThinkQ AI klienci otrzymają konsolę w zestawie za 50% jej ceny. Dodatkowo, do każdego telewizora UHD oraz OLED z linii 2017 oraz 2018, powyżej 49”, dodawany jest 50% rabat na wybrany produkt z linii piłkarskiej New Balance*.

czytaj:   „50 Stanów Świadomości”, czyli Tede z misją w Ameryce

Za koncept kreatywny oraz przygotowanie materiałów do kampanii wraz z produkcją wideo z udziałem trenera Jacka Gmocha, odpowiada agencja The Digitals. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja METs, a działania PR – Agencja Monday.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *