Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak przenieść marketing do internetu? 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab

Znamy już wszystkich prelegentów, którzy wezmą udział w piątej, zupełnie odmienionej edycji Kongresu Online Marketing organizowanego przez redakcję drukowanego magazynu Online Marketing Polska. Kongres odbędzie się 14.03.2013 roku w Warszawie w Marriott Courtyard.

Kongres Online Marketing admonkey

Uczestnicy mogą liczyć na solidną porcję warsztatowej wiedzy zgodnie z najnowszymi trendami w marketingu internetowym. W tym roku na Kongresie wystąpią m.in.:

  • prof. Janusz Czapiński – znany psycholog społeczny, który omówi wnioski dla marketerów na podstawie analizy zachowań współczesnych konsumentów,
  • Marcin Maj z OS3 multimedia zbierający najwyższe oceny za prelekcje, które inspirują do innego, świeżego spojrzenia na marketing internetowy,
  • Grzegorz Mogilewski – współautor i prowadzący program „Biznes w sieci” na antenie TVN CNBC,
  • Marcin Kordowski z K2 Search, który jak nikt inny, potrafi mówić o wszystkich aspektach pozycjonowania,
  • Tomasz Karwatka z Divante opowie o tym, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym,
  • Maciej Woźniak z Whites pokaże, w jaki sposób można osiągać wysokie rezultaty wyszukiwania, korzystając tylko z dozwolonych metod,
  • Wincenty Kokot z Goldensubmarine przeanalizuje strony uczestników pod kątem ich zgodności z technologiami mobilnymi,

a także: Grzegorz Błażewicz z Salesmanago, Sebastian Brodowski z SARE, Wojciech Kwiatkowski z Tradedoubler.

– Szykujemy jeszcze jedną niespodziankę, którą ujawnimy kilka dni przed Konferencją, co dopełni cały pejzaż nowoczesnego marketingu w firmie. W tym roku całkowitą nowością jest Strefa Eksperta, w której można brać udział w indywidualnych konsultacjach na konkretnym przykładzie swojej działalności, a także zastosowanie narzędzi, które Wiele pracy włożyliśmy w to, aby 14.03.2013 roku był najbardziej inspirującym rokiem dla naszych Uczestników – mówi Arkadiusz Widawski, organizator i redaktor naczelny magazynu Online Marketing Polska.