w

Jeśli przerwa, to na Berlinki!

Jeśli przerwa, to na berlinki!

Agencja reklamowa Publicis przygotowała trzy telewizyjne spoty sponsorskie dla marki Berlinki, które są emitowane w ramach 7 edycji programu „Must Be The Music. Tylko Muzyka” nadawanego przez telewizję Polsat. Pierwsza emisja kreacji miała miejsce 26.02.3014. Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r. po wygranym przetargu na obsługę budżetu reklamowego Berlinek. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.

Berlinki są głównym sponsorem programu ‘Must Be The Music. Tylko Muzyka’, dlatego przygotowane kreacje mogą liczyć na dużą ekspozycję. Ich emisja jest zaplanowana na rozpoczęcie, przerwy i zakończenie każdego programu. W formie i treści nawiązujemy do formatu zaprojektowanego dla marki w ubiegłym roku, w którym zaproponowaliśmy, żeby Berlinki mówiły same za siebie. Publiczność może więc liczyć na wieczorną ucztę okraszoną dowcipnymi dialogami. – powiedziała Katarzyna Rokosz – Account Supervisor z agencji Publicis.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Damian Cendrowicz (ArtDirector), Joanna Jezierska (Copywriter), Katarzyna Rokosz (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu) i Magdalena Gulczyńska (Kierownik Marki). Produkcją spotu zajął się Human Ark.

Za planowanie oraz koordynacje działań sponsorskich w programie „Must Be The Music. Tylko Muzyka” dla tego Klienta odpowiada Katarzyna Romanowska z Alvernia Content.

Źródło: mat. pras.

Iphone z rembrandtem i vermeer na talerzu, czyli promocja sztuki według rijksmuseum

iPhone z Rembrandtem i Vermeer na talerzu, czyli promocja sztuki według Rijksmuseum

Awanse w alert media communications

Awanse w Alert Media Communications