Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

K2 dla Heinekena

Po zakończonej sukcesem ubiegłorocznej aktywacji, K2 wystartowała z kolejną edycją realizowanego dla marki Heineken konkursu, w którym wysyłając świąteczne życzenia można wygrać piętnastopak piwa dla siebie oraz bliskiej osoby.

Agencja K2 odpowiedzialna jest za koncept kreatywny konkursu, jego realizację oraz promocję w Internecie. Social media do kampanii zaplanowała agencja K2 Media. Aktywacja konsumencka potrwa do 21 grudnia br.

czytaj:   Kampania edukacyjna z konopiami w roli głównej

Heineken jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych marek piwa. Charakterystyczne zielone butelki dostępne są niemal w każdym sklepie na całym świecie. W Polsce produkowany jest przez Grupę Żywiec. Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 procent(wariant regularny) i 3.3%(Heineken 3). Swoją nazwę zawdzięcza twórcy oryginalnej receptury – Gerardowi Adrianowi Heinekenowi, który opracował ją w 1869 roku. Więcej informacji na temat historii piwa i marki Heineken można znaleźć na stronie www.heineken.com/pl. 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *