Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

K2 i IKEA zmieniają oblicze Łodzi

Ekipa złożona z architektów wnętrz i krawcowej będzie poruszać się po Łodzi i nadawać przestrzeni miejskiej nowy charakter za pomocą tkanin dostępnych w ofercie IKEA. Event jest częścią kampanii promującej katalog IKEA 2013. Za jego realizację odpowiada agencja K2 we współpracy z Good Looking Studio.

Akcja eventowa rozpoczęła się 31 sierpnia i potrwa do 5 września. Architekci wnętrz odwiedzą m.in. park wodny, szkołę i łódzkie ZOO. Ekipa będzie poruszać się po mieście specjalnie na tę okazję odrestaurowanym kamperem z lat 70-tych XX wieku.

Projektantom towarzyszyć będą miejscy animatorzy. Relacja video z metamorfoz udostępniona będzie na fanpage IKEA oraz na kanale YouTube. Katalog IKEA 2013 wydany pod hasłem „W nowym wystroju, w lepszym nastroju” skupia się wokół wykorzystania tkanin we wnętrzach. Kontynuje kierunek „Ty tu urządzisz“ i prezentuje proste, łatwe do zaimplementowania sposoby odmiany wnętrz. Organizowana przez K2 akcja promuje Festiwal Dobrego Wystroju, który 1 września rozpoczął się w IKEA Port Łódź.

Videorelacja z pierwszgo dnia akcji dostępna jest tu:

Event jest częścią kampanii wprowadzjącej na rynek najnowszy katalog IKEA, za którą wspólnie odpowiadają K2 oraz Euro RSCG. W projekt zaangażowane są również agencje PR: Questia Communications Management Consultants oraz Telma Group Communications, a także łodzka Mosqito. Za zakup mediów odpowiada MEC.


źródło: K2.pl