Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

K2 Media dla Ultimo

ULTIMO – wiodąca firma na rynku zarządzania wierzytelnościami – powierzyła agencji K2 Media zaplanowanie oraz zakup mediów do swojej nowej, jesiennej kampanii.

Zakres współpracy z K2 Media obejmie przede wszystkim zakup spotów telewizyjnych (15’’ i 30’’) oraz programatyczny zakup video online i banerów. Agencji zlecono także przeprowadzenie szeregu działań marketingowych i remarketingowych za pośrednictwem sieci reklamowej GDN (Google Display Network).

Celem kampanii jest odzwierciedlenie elastycznej, doradczej postawy ULTIMO we współpracy  z osobami zadłużonymi. Działania startują na początku września br. Kreację do nich przygotowała agencja Schulz brand friendly.

K2 Media współpracuje z ULTIMO od lutego 2017 roku. Agencja na stałe obsługuje firmę w zakresie kampanii TV oraz wybranych aktywności digitalowych, m.in. SEO.

 

Spot TV do najnowszej kampanii:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *