Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kampania charytatywna z Krystyną Czubówną i Jerzym Bralczykiem

Ruszyła przedświąteczna akcja Caritas w Polsce „Tytka Charytatywna”. W jej ramach można przed Świętami Bożego Narodzenia pomóc osobom potrzebującym. Tytułowa „tytka” to w gwarze poznańskiej papierowa torba. Akcja realizowana jest w różnych regionach Polski, gdzie przyjęła swoje lokalne nazewnictwo np. Tutka, Torba, Siatka.

I właśnie ten językowy koncept stanął w centrum kampanii promującej akcję. Zaangażował się w nią prof. Jerzy Bralczyk, który z właściwą sobie swadą językową wyjaśnia, że to nie nazwa akcji jest najważniejsza:

Akcję zdecydowała się wesprzeć także Krystyna Czubówna, która użyczyła swojego głosu do nagrania spotu telewizyjnego i radiowego. Historia, którą opowiada zapowiada się również ciekawie…

Kampania rozpoczęła się w czwartek 30 listopada i potrwa do końca roku. W tym czasie spoty będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Jak tłumaczy Marta Walasik-Sałek, p.o. rzecznika prasowego Caritas Polska: – To pierwsza, ale nie ostatnia kampania, która w tak zintegrowany i nieszablonowy sposób promuje nasze akcje społeczne. Bardzo dziękujemy za współpracę wszystkim naszym partnerom i liczymy, że przełoży się ona na efektywność akcji.

Twórcą kampanii jest Caritas Polska we współpracy z Caritas Archidiecezji Poznańskiej. Spoty radiowe i telewizyjne zostały wyprodukowane przez Dom Produkcyjny Oversee Łukasz Dolata i wyreżyserowane przez Mateusza Pleskacza. Postprodukcją obrazu zajęło się Alchemiq Studio, a nagrania Krystyny Czubówny zrealizowało RPM Studio.

W ramach akcji Caritas Archidiecezji Poznańskiej rozprowadzi w całej Polsce ponad 120 000 tytek. Można je wypełnić samodzielnie produktami spożywczymi lub chemicznymi (pakowanymi osobno). Dla najbardziej zabieganych pozostają elektroniczne opcje wsparcia akcji: wysłanie SMS o treści „Tytka” pod nr 72052 (koszt 2,46 zł z VAT) lub zapakowanie wirtualnej tytki na www.tytkacharytatywna.pl.

Autor kampanii: Caritas Polska

Produkcja: Łukasz Dolata, Dom Produkcyjny Oversee

Reżyseria: Mateusz Pleskacz

Postprodukcja: Alchemiq Studio

Szczególne podziękowania dla:

Jagodystudio

dbstudio

Jacek Nastał

Krzysztof Rusinek

RPM Studio

Konrad Ganzke

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *