Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach” z nagrodą

Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach”, realizowana przez Grupę On Board Think Kong dla ZT „Kruszwica”, zdobyła złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards – Szpalty Roku 2017 w kategorii „Content Marketing – FMCG”.

Nagroda przyznana została za zasięgową edukacyjną kampanię z dobrze dobraną grupą docelową i wyróżniającą się jakość wizualną. „Poznaj się na tłuszczach” to projekt realizowany dla firmy ZT „Kruszwica” przez Grupę On Board Think Kong od listopada 2015 roku.

Nagroda w konkursie „Power of Content Marketing Awards 2017” w kategorii „Content Marketing – FMCG” jest dowodem na to, że wraz z Grupą On Board Think Kong tworzymy wartościowy content, doceniany nie tylko wśród odbiorców kampanii, ale również wśród ekspertów z dziedziny komunikacji komentuje Katarzyna Marczewska-Kula, Group Brand Manager, ZT „Kruszwica”.

 

Za działania PR dla kampanii odpowiada zespół Healthcare Communication On Board PR, za komunikację na Facebooku, współpracę z influencerami oraz działania SEO i content marketing zespół Thing Kong.

Konkurs „Power of Content Marketing Awards” to 10. edycja konkursu na najlepsze projekty z obszaru content marketing organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *