w

Kampania „Emocje na wyłączność“ – NC + & JustWIFI

Kampania „emocje na wyłączność“ - nc + & justwifi

Dom mediowy Havas Media jesienią zeszłego roku przeprowadził dla nc+ trwającą 10 tygodni kampanię „Emocje na wyłączność“, wykorzystując dodatkowy kanał komunikacji JustWIFI, czyli nowatorskie rozwiązanie do marketingu wi-fi.

Celem przeprowadzonej kampanii była promocja uzyskania przez nc+ praw na wyłączność na kolejne trzy lata do transmisji meczów UEFA Champions League na kanałach i w serwisach nc+.

Ze względu na sportowy kontekst kampanii i dużą ilość piłkarskiego contentu na stronie emocje.ncplus.pl (m.in skróty i wyniki meczów, terminarz rozgrywek i transmisji), szczególnie zależało nam na przyciągnięciu zaangażowanego użytkownika, któremu nie są obojętne sportowe emocje, a koszt pozyskania takiego użytkownika będzie na poziomie zgodnym z wyznaczonymi wskaźnikami KPI – komentuje Robert Konik, Digital Media & Communications Manager w nc+. Z tych właśnie powodów zdecydowaliśmy się na skorzystanie z narzędzia JustWIFI oraz zaproponowanych ciekawych pomysłów na jego wykorzystanie – dodaje Konik.

Kampania obejmowała dwie kreacje reklamowe wyświetlane na urządzeniach mobilnych użytkowników podczas łączenia się z publicznym wi-fi, m.in. na lotniskach (m.in. Lotnisko Modlin), w kawiarniach czy w galeriach handlowych.

Pierwsza kreacja miała formę quizu z pytaniem: „Kto wygra Ligę Mistrzów?“ oraz czterema propozycjami odpowiedzi. Po dokonaniu wyboru użytkownik otrzymywał komunikat o możliwości obejrzenia meczów ulubionej drużyny podczas rozgrywek Ligii Mistrzów transmitowanych wyłacznie w nc+. Aż 46% użytkowników łączących się z siecią odpowiedziało na pytanie, a 73% z nich trafiło na landing page kampanii nc+.

Kampania „emocje na wyłączność“

Druga kreacja to piętnastosekundowy film reklamowy, który użytkownicy oglądali, by połączyć się z wi-fi. Po obejrzeniu spotu trafiali na landing page kamapanii nc+ „Emocje na wyłączność“ – emocje.ncplus.pl.

Kampania „emocje na wyłączność“ 2

Zaproponowane treści spotkały się z zainteresowaniem, o czym świadczy liczba interakcji i wysoki CTR kampanii. W oczekiwaniu na połączenie wi-fi użytkownicy pozytywnie reagowali na przekaz kampanii, odpowiadając na pytanie lub oglądając spot reklamowy. Dzięki temu na stronę nc+ trafiali świadome osoby, które szukały dodatkowych informacji o ofercie.

Kampania „emocje na wyłączność“ 3

Jesteśmy zadowoleni z efektów przeprowadzonej kampanii – podsumowuje Robert Konik, nc+. – Ciekawe, angażujące kreacje przełożyły się na znaczną liczbę sesji na stronie kampanii przy zachowaniu atrakcyjnego kosztu pozyskania tych sesji, natomiast ich średni czas trwania i zmierzona liczba zdarzeń na stronie, wskazują, że pozyskany ruch nie był przypadkowy – dodaje Konik.

Raport: największe polskie miasta w świetle instagrama

RAPORT: Największe polskie miasta w świetle Instagrama

Warto dzielić się pozytywnymi emocjami

Warto dzielić się pozytywnymi emocjami