Program IKEA Family, już drugi rok z rzędu, został wybrany najlepszym programem lojalnościowym w Polsce w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz VFP Communications od 2006 roku, a biorą w nim udział największe kampanie reklamowe w Polsce.
Tytuł przyznany nam przez kapitułę konkursu cieszy szczególnie, ponieważ tworzą ją przedstawiciele różnych firm, z których każda posiada swój własny program lojalnościowy – powiedział Przemysław Sawicz, IKEA FAMILY Lider w IKEA Retail. Uznanie naszego programu drugi raz z rzędu jest także dowodem na to, że warto pracować konsekwentnie i systematycznie, podążając w myśl ustalonej wcześniej strategii oraz będąc jednocześnie elastycznym w stosunku do trendów rynkowych. Niezwykle istotny jest także wkład naszych pracowników, ich codzienny kontakt z klientami czy partnerami oraz wszystkimi, którzy mają kluczowy wpływ na efekt końcowy – dodał Przemysław Sawicz.
Program IKEA FAMILY już 1 sierpnia 2017 roku będzie obchodził swoje dziesięciolecie. W trakcie tej dekady Klubowicze IKEA FAMILY zaczęli stanowić znaczącą część całej grupy klientów IKEA. Dzięki temu program stał się również ważnym źródłem informacji dotyczących rynku i zachodzących na nim zmian.