w

Masz kartę IKEA FAMILY? Jesteś członkiem najlepszego klubu lojalnościowego w Polsce

Masz kartę ikea family? Jesteś członkiem najlepszego klubu lojalnościowego w polsce

Program IKEA Family, już drugi rok z rzędu, został wybrany najlepszym programem lojalnościowym w Polsce w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz VFP Communications od 2006 roku, a biorą w nim udział największe kampanie reklamowe w Polsce.

IKEA FAMILY to klub powstały z myślą o wszystkich, dla których dom jest najważniejszym miejscem na świecie. Uczestnictwo w nim gwarantuje szereg korzyści: ciekawe porady i grafiki, niższe ceny wybranych artykułów, atrakcyjne oferty weekendowe i sezonowe oraz możliwość korzystania ze specjalnie dla nich przygotowanych ofert w restauracji IKEA i sklepiku szwedzkim. To także newsletter z porcją comiesięcznych inspiracji i możliwość uczestnictwa w ciekawych konkursach.
Klubowicze otrzymują drogą e-mail, sms, telefonicznie lub pocztą powiadomienia o ofertach IKEA FAMILY, o promocjach i wyprzedażach oraz innych wydarzeniach w IKEA.

Tytuł przyznany nam przez kapitułę konkursu cieszy szczególnie, ponieważ tworzą ją przedstawiciele różnych firm, z których każda posiada swój własny program lojalnościowy – powiedział Przemysław Sawicz, IKEA FAMILY Lider w IKEA Retail. Uznanie naszego programu drugi raz z rzędu jest także dowodem na to, że warto pracować konsekwentnie i systematycznie, podążając w myśl ustalonej wcześniej strategii oraz będąc jednocześnie elastycznym w stosunku do trendów rynkowych. Niezwykle istotny jest także wkład naszych pracowników, ich codzienny kontakt z klientami czy partnerami oraz wszystkimi, którzy mają kluczowy wpływ na efekt końcowy – dodał Przemysław Sawicz.

Program IKEA FAMILY już 1 sierpnia 2017 roku będzie obchodził swoje dziesięciolecie. W trakcie tej dekady Klubowicze IKEA FAMILY zaczęli stanowić znaczącą część całej grupy klientów IKEA. Dzięki temu program stał się również ważnym źródłem informacji dotyczących rynku i zachodzących na nim zmian.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Robert lewandowski w kampanii marki coca-cola zero cukru

Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru

Ewa kumorek-fedor

Ewa Kumorek-Fedor dyrektorem ds. Public Relations w Communication Unlimited