• Opublikowano w:

    Onet kupił Skąpca i Opineo

    Onet, będący częścią Ringier Axel Springer Media AG, sfinalizował dziś transakcję kupna 80 proc. udziałów w firmach Skąpiec.pl i Opineo.pl. Skąpiec.pl umożliwia użytkownikom porównywanie ofert sprzedawców internetowych oraz znalezienie najlepszych ofert zakupu produktów. Firma działa od 2004 i udostępnia informacje o milionach produktów oraz ich cenach. W marcu br. serwis odwiedziło 2,1 mln internautów, którzy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przestań czytać. Zacznij żyć

    Takie przesłanie przyświeca nowej kampanii Harley-Davidson stworzonej przez czeski oddział Young&Rubicam. Dość kontrowersyjny przekaz w czasach, kiedy wszyscy biją na alarm, że czytelnictwo gwałtownie spada i nikt nie pójdzie z Tobą do łóżka, jeśli nie przeczytasz Ulissesa. Dla tych, którym te groźby niestraszne jest alternatywa – Harley Davidson Advertising Agency:Y&R Prague, Czech Republic Chief Creative […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    AdMonday. Mateusz Miernikowski o koncepcji w reklamie

    W ten piękny przedświąteczny poniedziałek kilka filozoficznych przemyśleń odnośnie reklamy i kreacji, oraz o reklamach piwa od Mateusza Miernikowskiego, CEO agencji social relations Konceptika. Problem z reklamami, które inspirują jest taki, że uważny obserwator nawet z najgorszego gniota może wycisnąć coś wartościowego i wykorzystać. Na przykład widziałem kiedyś w internecie reklamę zawieszoną do góry nogami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Here’s to the Crazy Ones. Lekcja marketingu od Steva Jobsa

    Żadnego produktu. Tylko czarno-białe zdjęcia 17 osobowości uznawanych za geniuszów XX wieku z niewielkim znaczkiem kolorowego, nagryzionego jabłka w rogu i hasło „Think Different”. Gdyby kampania marki Apple była tworzona dziś, pewnie zostałaby poszerzona o osobę Steve’a Jobsa. Kampania opatrzona hasłem „Think Different” choć ma już 16 lat niesie za sobą ponadczasowe przesłanie, a storytelling Steve […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internety 24/7 tydzień 37

    Tym razem większość przeglądu upłynie pod znakiem video i liczb czy statystyk. Mimo, że omawiane topy bynajmniej nie dotykają kwestii merytorycznych. Tak jakoś wyszło, że będzie kupa (sic!) śmiechu. 5C I nie chodzi o klasę, do której uczęszcza głośny syn sąsiadki, ale nowego Iphone’a. Jak już niestety wiemy (Apple nas do tego powoli przyzwyczaja, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najnowsze trendy w e-mail marketingu na WARSAW EMAIL SUMMIT 2013

    Najlepsze case-studies, tajniki strategii i rady branżowych ekspertów z dziedziny e-mail marketingu. To tylko kilka zagadnień, z którymi zapoznają się uczestnicy konferencji WARSAWEMAILSUMMIT 2013. AdMonkey objęło wydarzenie patronatem branżowym. WARSAWEMAILSUMMIT 2013 jest polską edycja konferencji BERLINEMAILSUMMIT, na której prezentowane są najnowsze, europejskie trendy w dziedzinie e-mail marketingu. W programie wydarzenia zaplanowanego na 9 października przewidziano […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Strategia z aspartamem w tle, czyli Coca-Cola kontra krytycy

    Gigant branży napojów gazowanych, The Coca-Cola Company, od lat zmaga się z zarzutami o promowanie niezdrowych produktów i dokładania swojej cegiełki do epidemii otyłości. Krytyczne głosy długo nie miały jednak wpływu na wyniki finansowe firmy, ale ta sytuacja zaczyna się zmieniać. Kilkuprocentowe spadki sprzedaży dietetycznych wersji Coli zmobilizowały koncern do zapoczątkowania kampanii, która ma przekonać […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internety 24/7 tydzień 33

    Po fali upałów mamy falę nudy 😉 Sezon urlopowy odbija się na naszych podsumowaniach – więcej tu plotek i okołowiralowych wydarzeń, niż merytoryki. Ale mamy sierpień, gwiazdy lecą z nieba, jest pięknie… Zapraszamy do kolejnego zestawienia „zaistnień w sieci”. Pędź doliną Skoro wakacje, to podróże. A jeśli podróżować, to pociągiem – z gotowanym jajkiem, pomidorem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internety 24/7 tydzień 32

    Ponownie witamy w naszym cyklu: zobacz co się działo, gdy Cię nie było 😉 Nikomu chyba nie trzeba mówić, że naczelnym tematem, który przewijał się w zeszłym tygodniu we wszystkich możliwych mediach (nie tylko online) był upał. Wszechogarniający skwar był na językach wszystkich, ludziom pościnały się mózgi z przegrzania i uciekli sprzed komputerów oraz telewizorów […]

    Czytaj więcej