• Opublikowano w:

    Ecommerce Trends 2013

    Już 23 i 24 września w Warszawie na Stadionie Narodowym odbędzie się Konferencja Ecommerce Trends 2013/jesień połączona z V edycją Targów eHandlu. Fundacja Polak 2.0 oraz NoNoobs.pl połączyły siły we wspólnym projekcie, który będzie największym wydarzeniem dla branży ecommerce w Polsce. Podczas dwóch dni odbędzie się konferencja, targi oraz przyznanie Ekomersów AD 2013. Konferencja planowana […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Warsztaty UX – relacja

    W piątek 14.czerwca w centrum coworkingowym IdeaPlace we Wrocławiu odbyły się drugie Warsztaty UX, organizowane przez studio UX&usability WitFlow. Tym razem udało się nam  dotrzeć i możemy Wam napisać, dlaczego warto  „bić się” o miejsce w kolejnych edycjach warsztatów. Warsztaty UX to nieformalne, darmowe spotkania, na których uczestnicy w zespołach pracują nad realnym problemem projektowym i wspólnie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Media społecznościowe istotne przy podejmowaniu decyzji finansowych

    Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 12 krajach. Ponad połowa respondentów z Polski dopuszcza możliwość skorzystania z serwisów takich jak Facebook i Twitter przy otwarciu konta, złożeniu reklamacji do instytucji finansowej lub podjęciu decyzji o zmianie banku. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Grupa K2 dla Ministerstwa Środowiska

    Po raz kolejny Grupa K2 wesprze kampanię prowadzoną przez Ministerstwo Środowiska. Tym razem działania prowadzone przez K2 Media i K2 Search wspomogą promocję strony www.naszesmieci.pl. Serwis stworzony przez Ministerstwo Środowiska promuje ideę segregacji śmieci i informuje użytkowników internetu na temat zmian, które wejdą w życie 1 lipca br. Działania obejmują planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Astronauta podbija internet, czyli jak promować naukę z głową

    Jest niedofinansowana, prowadzona bez planu i często oderwana od społecznych realiów. Choć wiele się zmieniło, promocja nauki w Polsce wciąż kuleje, czego nie można powiedzieć o Kanadzie, z której pochodzi Chris Hadfield, czyli najpopularniejszy i na dodatek śpiewający astronauta XXI wieku. Marketing po macoszemu Faktyczny stan promocji nauki w Polsce trudno jednoznacznie zdiagnozować, ponieważ brakuje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najbardziej cenione marki w Polsce i w Europie

    W badaniu European Trusted Brands przeprowadzonym przez Reader’s Digest po raz 13. zapytano Europejczyków o to, które marki darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięli udział mieszkańcy 12 państw europejskich. Trzynasta edycja badania European Trusted Brands została przeprowadzona w 12 krajach europejskich: Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii i Szwajcarii. Wzięło […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internety 24/7 tydzień 24

    Warszawskie baseny, kanały i zalewy Trochę deszczu a tyle zamieszania! Wszystko wskazuje na to, że na Warszawę regularnie musi spaść jakiś cios. Jak nie wali się pół miasta, to przychodzi powódź. Co by się nie działo – memy dobre na wszystko! Raz, dwa, trzy, Obama patrzy! Sprawcą zamieszania z programem Prism w roli głównej okazał […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Oficjalny podręcznik Adobe Illustrator CS6/CS6 PL – recenzja

    Adobe Illustrator CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik, to prawie 450 stron wprowadzenia w tajniki tego programu. Książka nadaje się idealnie dla osób zaczynających swoją przygodę z Illustratorem, ale też dla użytkowników średnio zaawansowanych, którzy szukają konkretnych informacji – np. o nowościach, które oferuje wersja CS6. W szóstej wersji programu Adobe Illustrator znajdziemy odnowiony, funkcjonalny interfejs z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Łukasz Pawłowski w Brainjuice Group

    Szeregi Brainjuice Group zasilił Łukasz Pawłowski, który objął stanowisko Social Media Directora. Łukasz będzie kierował działem Future PR oraz będzie odpowiedzialny za budowanie strategii w mediach społecznościach dla klientów grupy. Do zadań nowo zatrudnionej osoby należy także prowadzenie projektów New Business w zakresie nowych mediów oraz nadzór nad zespołem content managerów realizujących projekty m.in. dla […]

    Czytaj więcej