BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Zenith: rośnie udział internetu w reklamie dóbr luksusowych

    Udział internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej − w tym roku do internetu trafi 50% nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. Udział internetu w globalnych wydatkach reklamowych branży dóbr luksusowych sięgnie w tym roku 33%, wobec 30% w 2017 – wynika z raportu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Piwna rewolucja wśród internautów

    Jak wygląda piwna rewolucja w internecie? 82% internautów sięga po piwo. Są to coraz częściej młode kobiety, głównie z dużych miast. 25% internautów pije zarówno piwa koncernowe, jak i kraftowe. Eksperymentatorzy i zwolennicy piwnej rewolucji stanowią 23% internautów – te osoby intensywnie korzystają z internetu; wyróżnia ich otwartość na doświadczenie, ugodowość i niezbyt duża sumienność.   Przeprowadziliśmy badanie CAWI na reprezentatywnej próbie n=1004 internautów (kontrolowaliśmy płeć, wiek i miejsce zamieszkania internautów; badanie zostało […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 sposobów na zmiany w algorytmie Facebooka

    W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. W poniższym artykule, Sebastian Lipka, Performance Analyst Catvertiser, przedstawia sposoby na to, jak nie stracić interakcji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czym są nagłówki Hx i jakie jest ich wykorzystanie?

    Stosowanie nagłówków treści na stronach WWW to popularny temat, wokół którego narosło wiele mitów pokutujących do dziś. Czym zatem są, po co się je stosuje i jak wdrożyć optymalną strukturę nagłówków na swojej stronie? Czym są nagłówki Hx? Nagłówki (ang. heading tags) służą do prezentowania struktury treści użytkownikom oraz robotom wyszukiwarek. Istnieje sześć rozmiarów nagłówków […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polscy freelancerzy optymistyczni, lecz mający problemy z otrzymaniem wypłaty

    Freelancing to jeden z najważniejszych trendów współczesnej gospodarki – korzystają na nim głównie ludzie młodzi, od urodzenia obeznani z siecią, którzy aktywnie wykorzystują szanse jakie daje, tzw. GIG economy. Freelancerzy to osoby, pracujące na zlecenie a ich dochód (główny lub łączony z innym źródłem finansowania) generowany jest przez pracę na własnym komputerze przez Internet. Polscy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny

    WhitePress® – największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  – uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: Wiedza oparta na praktyce. Polskie marki coraz chętniej inwestują w content marketing i influencer marketing. Część kampanii jest jednak prowadzona bez odpowiedniej strategii. Ideą, która […]

    Czytaj więcej

  • portale erotyczne w polsce

    Opublikowano w:

    Portale erotyczne – gdzie najczęściej zaglądają Polacy?

    Z jakich portali erotycznych najczęściej korzystają polscy internauci? Ile czasu miesięcznie poświęcają na przeglądanie „różowych” stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszej analizie firmy Gemius. Ponad 40 proc. polskich internautów odwiedziło w grudniu 2017 roku strony o tematyce erotycznej (źródło: badanie Gemius/PBI, grudzień 2017). To ponad 11 mln użytkowników sieci, którzy łącznie wygenerowali niespełna […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wavemaker: polscy marketerzy zaniepokojeni kwestią ochrony danych i pozycją gigantów digital

    Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców – pokazuje badanie Wavemaker, agencji powstałej po połączeniu MEC i Maxus. Duopolizację sceny digital, z rosnącą rola Google oraz Facebooka prywatność i ochrona danych osobowych znajdują się na szczycie listy wyzwań i zagrożeń formułowanych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dom mediowy Mindshare zbadał nasze preferencje związane z gotowaniem

    Najczęściej wykorzystywanymi źródłami inspiracji w domowej kuchni są: przepisy odziedziczone od babci lub mamy, znalezione za pomocą wyszukiwarki internetowej oraz te zasłyszane od znajomych i przyjaciół – wynika z badania opracowanego przez Mindshare Polska. W raporcie „Nawyki i preferencje związane z gotowaniem” dom mediowy prezentuje nasze zwyczaje kulinarne oraz ich wpływ na działania reklamodawców. Wyniki badania dowodzą, że […]

    Czytaj więcej

  • raport-seo

    Opublikowano w:

    Raport SEO 2017 – Liderzy poszczególnych branż

    Kto w swojej branży może pochwalić się najlepszą widocznością w sieci? Jakie techniki SEO dają najlepsze efekty? Czy warto zmieniać dotychczasową strategię marketingową? Na te i wiele innych pytań odpowie„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż”. Przygotowany przez agencję SEO/SEM – Mayko.pl ranking pozwoli zapoznać się z efektywnymi rozwiązaniami dla biznesu i poznać ludzi, którzy […]

    Czytaj więcej