BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • mobile e-commerce

    Opublikowano w:

    Jaki „mobile” dla „e-commerce?

    Zyskują na popularności i powszechności, a firmy coraz częściej decydują się na nie chcąc dostarczyć użytkownikom komfort korzystania z platformy, który… od dawna mogą znaleźć już u konkurencji. Mobile to jednak nie tylko użyteczność – to interesująca forma promocji, nowy kanał sprzedaży i większy zasięg dotarcia do nas potencjalnych klientów. Może pora przestać myśleć o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    PizzaPortal z kampanią na Wykop.pl [case study]

    Ciekawe case study z kampanii przeprowadzonej przez pizzaportal.pl na portalu społecznościowym Wykop.pl. CEL KAMPANII wzrost sprzedaży wzrost świadomości marki ZAŁOŻENIA KAMPANII PizzaPortal.pl wraz z serwisem Wykop.pl są organizatorem największej rywalizacji miast w kraju o nazwie PizzaPortalChallenge. Przez miesiąc czasu zbieramy i zliczamy wszystkie zamówienia złożone na stronie pizzapotal.pl z kodem rabatowym WYKOP, który wynosi 5%. […]

    Czytaj więcej

  • reklamy internetowe

    Opublikowano w:

    Kto najczęściej klika w internetowe reklamy?

    W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Komputery osobiste i laptopy to urządzenia, na których niezmiennie jest najwięcej emisji reklam. Jak na tle innych krajów wypada Polska? Sprawdź w najnowszym raporcie Gemiusa. Analizie poddano dane z raportu gemiusAdMonitor, obejmującego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciek Sawicki (Foszer Sawicki) z najlepszą prelekcją na #SMConvent

    Tegoroczny Social Media Convent przepełniony był prelekcjami, w czasie których przekazywano wiedzę na temat praktycznie każdego aspektu social media. Dopisali także interesujący prelegenci – mogliśmy posłuchać zarówno ekspertów jak Monika Czaplicka, jak i obejrzeć występy znanych osobistości (Robert Biedroń), czy gości zza granicy (Ian Anderson Gray, Hermione Way). Dwudniowy program był na tyle różnorodny, że […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Science of Attention, czyli co zapamięta użytkownik z content marketingu

    W powszechnym rozumieniu content marketing to treści (najczęściej) tekstowe promowane w internecie. Okazuje się, że artykuły contentowe, choćby były napisane ultra poprawną polszczyzną i z kosmicznym polotem przez Katarzynę Bondę po prostu są zapominane… Dlaczego? Bo tak działa nasz mózg. Stworzyłeś wspaniały content tekstowy, napracowałaś się przy CMSach, żeby jakoś to wyglądało, i co? Jak wykazuje […]

    Czytaj więcej

  • post robert lewandowski

    Opublikowano w:

    Post na Facebooku wart pół miliona złotych

    W ciągu niecałych 24 godzin od opublikowania na facebookowej stronie Roberta Lewandowskiego posta informującego o tym, że został ojcem, zdobył on już ponad 400 tysięcy interakcji. By osiągnąć taki wynik, reklamodawca musiałby wydać pół miliona złotych! Aktualna liczba interakcji w momencie pisania tego artykułu wynosi łącznie 417 583: 389 404 reakcji, 18 552 komentarzy, 9 627 […]

    Czytaj więcej

  • nikt nie ogląda reklam

    Opublikowano w:

    Nikt nie ogląda reklam

    Wyskakujące okienka, filmy z automatycznym odtwarzaniem i nieprzewijalne reklamy w serwisach takich jak YouTube, doprowadziły do tego, że już 26% użytkowników internetu, stara się aktywnie blokować wszystkie reklamy pojawiające się w internecie. Badania przeprowadzone przez Milward Brown, wykazują, że 34% użytkowników czuje się „prześladowanych” przez reklamy, a ponad połowa badanych, należących do młodszych pokoleń deklaruje, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Niestandardowe formaty reklamowe w internecie

    Reklama w internecie stała się nieodłącznym elementem wszystkich marketingowych budżetów. Nic w tym dziwnego – na świecie jest ponad 3,5 miliarda aktywnych użytkowników sieci. Jak skutecznie dotrzeć do nich z przekazem reklamowym? Ze względu na brak jakichkolwiek reguł, co do których wydawcy w Internecie powinni się dostosowywać, użytkownik jest bombardowany dziesiątkami reklam. Według badań przeprowadzonych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Snapchat vs Instagram Stories

    Powielona ze Snapchata funkcjonalność Instagram Stories wydaje się być sukcesem, co staje się dla Snapchata dość dużym zagrożeniem, bo przecież jest to driver Snapchata, który miał sprawić, że użytkownicy będą przywiązani do aplikacji. W kwietniu z Instagram Stories skorzystało 200 mln użytkowników, podczas gdy ze Snapchata około 160-170 mln. Jest to o tyle niepokojące zwłaszcza […]

    Czytaj więcej

  • kryzys w mediach

    Opublikowano w:

    Kryzys w mediach czy kryzys z mediami, czyli jak mieć dziennikarzy po swojej stronie

    Wnioski ankiety przeprowadzonej wśród 40 osób ze środowiska mediów i powstała na potrzeby prezentacji na Kongresie Profesjonalistów PR. Pokazujemy na podstawie największych kryzysów 2016 roku oraz wyników ankiety i rozmów przeprowadzonych wśród przedstawicieli mediów. Sprawdzamy też, czy sposób na skuteczną komunikację z dziennikarzami zmienia się z upływem czasu, analizując sytuację kryzysową sprzed kilku lat. Choć […]

    Czytaj więcej