BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • tester oprogramowania

    Opublikowano w:

    Ile zarabia tester oprogramowania w 2017 roku

    Poza główną grupą stanowisk związanych z tworzeniem oprogramowania, w firmach z branży IT niezbędni są pracownicy zajmujący się weryfikacją poprawności kodu. Testerzy oprogramowania są „filtrem” pomiędzy programistami a finalnym użytkownikiem danego produktu. To testerzy starają się zidentyfikować błędy, tak aby nie wpływały one na użyteczność gotowego programu. Podobnie jak wiele stanowisk w branży IT, testerzy oprogramowania otrzymują wynagrodzenia, które dla pracowników z innych sektorów mogą wydawać się bardzo […]

    Czytaj więcej

  • zarobki na youtube

    Opublikowano w:

    Zarobki YouTuberów w Polsce - raport

    Od 1,5 tys. zł do niemal 30 tys. zł zarabiają średnio YouTuberzy na jednorazowej współpracy z marką (choć zdarzają się także współprace wyceniane na ponad 100 tys. zł), a zarobki z subskrybcji najpopularniejszych polskich twórców YouTube sięgają niemal 30 tys. złotych miesięcznie – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero i portal APYnews. Najpopularniejszą kategorią […]

    Czytaj więcej

  • Crowdfunding

    Opublikowano w:

    Internetowe zbiórki - kto, ile i kogo najczęściej wspieramy?

    Internetowe platformy finansowania społecznościowego to w ostatnim czasie coraz popularniejszy i wygodny sposób na szybką zbiórkę pieniędzy. Polacy przekonali się do zrzutek w sieci i chętnie organizują je przy różnych okazjach. – Rynek crowdfundingowy w Polsce, nie wliczając crowdfundingu udziałowego, wart jest rocznie około 200 milinów złotych – estymuje Tomasz Chołast, współzałożyciel Zrzutka.pl. I nie […]

    Czytaj więcej

  • e-mail marketing

    Opublikowano w:

    7 wskaźników w e-mail marketingu, które warto znać

    Budując strategię komunikacji – za pomocą jakiegokolwiek narzędzia marketingowego – nie sposób pominąć tak istotnego elementu, jakim jest analiza osiąganych przez poszczególne kampanie wyników. E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. Jest też narzędziem, którego wyniki można w łatwy sposób mierzyć […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ile można zarobić na afiliacji? [case study Convertiser + blog FanBoy]

    Afiliacja często kojarzy się z działaniami długoterminowymi, zaplanowanymi i poprzedzonymi skrupulatnymi analizami. To wszystko prawda! Jednak raz na jakiś czas przytrafia się współpraca, która wynikami zaskakuje obie strony. Tak właśnie stało się w połączeniu sieci afiliacyjnej Convertiser z blogerem z branży elektronicznej – FanBoy’em. Dzięki wiedzy, pasji i zaangażowanej społeczności zaczął zarabiać na tym, co […]

    Czytaj więcej

  • wskaznik irytacji reklama

    Opublikowano w:

    Młodsze generacje mniej zirytowane reklamą

    Pokolenia dorastające w świecie cyfrowym, czyli Pokolenie Y (inaczej Millennialsi, urodzeni w latach 80. i 90. XX w.) oraz Pokolenie Z (osoby urodzone po roku 1997), różnią się postawami i zachowaniem od osób ze starszych roczników. Reguła ta potwierdza się również w przypadku ich stosunku do reklam. Dom mediowy OMD prowadzi stały monitoring Wskaźnika Irytacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wygląda ścieżka e-zakupowa polskiego turysty?

    Sektor turystyki rozwija się coraz dynamiczniej i wyraźnie zaznacza swoje miejsce w internecie. Aż 57% Polaków organizuje swoje wakacje wykorzystując do tego sieć. Jak wykorzystać ten fakt i promować swoje usługi w internecie? O wielkości rynku turystyki online świadczą już same wydatki na reklamę. Podróże i związane z nią potrzeby są jednym z dynamiczniej rozwijających […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Okiem Eksperta: Rozszerzenia reklam w AdWords – warto czy nie warto?

    Jako specjaliści od AdWords wciąż szukamy sposobów na poprawienie wyników kampanii, między innymi poprzez dodawanie do nich rozszerzeń. Google dość solidnie rozwinął możliwości w tej dziedzinie i choć wciąż nie wszystkie są dostępne w Polsce, jesteśmy w stanie urozmaicić nasze reklamy o wiele dodatkowych informacji. Detale o produktach, o możliwościach kontaktu czy o samej firmie […]

    Czytaj więcej

  • minimalistyczne opakowania

    Opublikowano w:

    Minimalistyczne opakowania a sprzedaż

    Pamiętacie projekt Mehmeta Gozetlika z 2010 roku (tak, ma już 7 lat) „Minimalist effect in a maximalist market? Designer przedstawił tam po 3 opakowania znanych produktów, gdzie: pierwsze jest oryginalnym opakowaniem drugie uproszczonym trzecie minimalistycznym. Projekt był zjawiskowy i z miejsca zyskał ogromną popularność. Nam też się bardzo podobał. Wyglądało na to, że wszystkie marki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Już dwie trzecie odsłon w polskim internecie bez Flasha

    Coraz więcej odsłon stron internetowych w polskiej sieci jest wykonywanych z przeglądarek bez Flasha. Od pięciu lat ten odsetek stale rośnie. W ostatnim miesiącu było to już prawie dwie trzecie odsłon. Zgodnie z zapowiedzią Adobe do końca 2020 roku firma zakończy techniczne wsparcie dla Flasha. Z tego powodu Gemius postanowił sprawdzić, jak w ciągu ostatnich […]

    Czytaj więcej